marvels-avengers
یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی دوباره بازی Marvel’s Avengers

یحیی رحیمی 25 شهریور 1399 بدون دیدگاه
496 بازدید

بازی Marvel’s Avengers باوجود رقیبان جدید و قدرتمندی توانسته صدر جدول را برای هفته دوم به دست بگیرد و فروش خوبی کسب کند. گروه Gfk امروز چارت فروش هفته گذشته منتهی به‌روز سیزدهم سپتامبر را منتشر کرده است. میزان فروش بازی مارول اونجرز نسبت به هفته گذشته، 60 درصد افت کرده است اما هنوز جایگاه اول را در دست دارد. بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 هم جایگاه دوم را حفظ کرده است اما فروش آن، 54 درصد افت کرده است.

بازی Animal Crossing New Horizons در جایگاه سوم جدول قرار دارد و این بازی مدت‌هاست که جمع 5 بازی پرفروش هفته را ترک نکرده است. انگلستانی‌ها علاقه زیادی به کنسول Nintendo Switch دارند و بعید است فروش این بازی افت محسوسی داشته باشد. ازجمله بازی‌های جدید می‌توان به Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning اشاره کرد که اولین بار در سال 2012 منتشر شد و ریمستر آن موفق به کسب مقام چهار چارت فروش هفتگی شده است.

بازی Minecraft Dungeons با توجه به عرضه یک نسخه فیزیکی، بار دیگر به میان ده بازی برگشته است و جایگاه ششم را از آن خود کرده است. جالب است که 72 درصد فروش این بازی مربوط به کنسول Switch است که آمار قابل‌توجهی نسبت به پلتفرم‌های دیگر است. بازی NBA 2K21 چند پله سقوط کرده است و به مقام هشتم جدول رسیده است. عرضه این بازی با مشکلاتی مواجه شد و طرفداران از سیستم گیم پلی جدید آن رضایت نداشتند و 2K Games آپدیت جدیدی به‌منظور افزودن سیستم گیم پلی قدیمی منتشر کرده است.

در ادامه می‌توانید به 10 بازی پرفروش هفته گذشته انگلستان نگاهی بیندازید:

  1. Marvel’s Avengers
  2. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning
  5. Mario Kart 8: Deluxe
  6. Minecraft Dungeons
  7. Minecraft: Nintendo Switch Edition
  8. NBA 2K21
  9. Grand Theft Auto 5
  10. Ring Fit Adventure

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.