دانلود بازی Kingdoms of Amalur Reckoning برای XBOX 360
دانلود بازی Kingdoms of Amalur Reckoning برای XBOX 360 پارسی گیم

دانلود بازی Kingdoms of Amalur Reckoning برای XBOX 360

پارسی گیم 24 شهریور 1398 2 دیدگاه
16,922 بازدید

دانلود بازی Kingdoms of Amalur Reckoning برای ایکس باکس 360

معمولاً تمام دنیای سرگرمی و به‌خصوص بازی‌های ویدیویی به تبلیغات وابسته است و چه‌بسا بازی‌های بزرگی که بدون قدرت تبلیغات نام‌آشنا مانده‌اند و چه بازی‌های نه‌چندان بزرگی که توسط تبلیغات غول شده‌اند. بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning از آن دسته بازی‌هایی است که با نداشتن تبلیغات مناسب، کمتر کسی را به خود جذب کرده است اما کیفیت ببین و تعریف کن فقط. استودیو Studios 38 دست به روشی خلاقانه زده است و بازی نقش‌آفرینی را با یک سیستم مبارزه فوق العاده تجهیز کرده است. داستان بازی در سرزمینی به نام Faelands آغاز می‌شود. جایی که نژاد جاودان Fae با روش زندگی عجیب و نامعمولشان بر آن حکم رانی می‌کنند. Fae ها به معنایی که ما می‌دانیم جاودان نیستند، بلکه با فرایندی شبیه به تناسخ (اما متفاوت با آن) به زندگی ادامه می‌دهند.

زندگی تمامی افراد در این سرزمین شوم توسط سرنوشت تعیین می‌شود و آینده نیز از دید همه پنهان است و فقط پیشگوها می‌توانند آن را به شما بگویند. گروهی در این میان جنگی پایان‌ناپذیر را میان تمامی نژادها شروع کرده‌اند و شخصیت شما نیز قبلاً مرده است اما به روشی به زندگی برمی‌گردد و شما دیگر درگیر سرنوشت لعنتی تعیین‌شده نیستید و این تمامی نظم دنیا را از بین می‌برد. حالا تکلیف سرنوشت از پیش تعیین‌شده و البته سرنوشت خودتان چه می‌شود؟ نژادهای مختلفی در بازی حاضر هستند و داسانی عمیق و پیچیده را پیش روی شما قرار داده‌اند و الحق که نقش‌آفرینی به این عظیمی و کیفیت هیچ جا یافت نمی‌شود. مبارزات بازی حس یک اکشن هیجان‌انگیز را منتقل می‌کنند و کسی نمی‌داند که این نقش‌آفرینی است یا اکشن است اما به‌هرحال حس آن فوق‌العاده است.

شخصیت‌های Kingdoms of Amalur: Reckoning فوق العاده خوب طراحی‌شده‌اند و با سلاح‌های خفن و تیپ عجیبشان، شمارا یاد World of Warcraft خواهند انداخت. شخصی‌سازی فوق العاده نقشی حیاتی دارد و می‌توانید کلاه‌خود به سر کنید یا اینکه اجازه دهید موهای بور نداشته‌تان روی گردنتان بیفتد. تصمیم‌گیری مهم‌ترین عنصر گیم پلی بازی است و یادتان باشد که شما سرنوشت را تعیین می‌کنید. دنیای بازی پر از غارها و محیط‌های باز و شاداب است و تماشای آن حس خوبی را به آدم منتقل می‌کند. نمی‌شود نقصی در گرافیک و گیم پلی بازی کرد و آن‌قدر غرق آن خواهید شد که گذشت زمان را دیگر حس نخواهید کرد.

Kingdoms of Amalur: Reckoning معجونی خوشمزه از نقش‌آفرینی و اکشنی خارق‌العاده است و خوراک طرفداران این سبک. تجربه این بازی را اصلاً از دست ندهید که دنیای عجیبی باشخصیت‌های عجیب‌تر منتظر شما هستند.

در ادامه برای دانلود بازی Kingdoms of Amalur Reckoning با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    بازی خیلی جالبی هست. میشه گفت ترکیبی از بازی Witcher و Dark soul .

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Hamid

    مهمان

    این بازی ها حتما باید رایت بشن یا میشه روی فلش کپی کرد؟

    پاسخ دهید