PlayStation 5
یحیی رحیمی

شایعه: قیمت نسخه دیجیتال پلی ‌استیشن 5 چهارصد دلار خواهد بود

یحیی رحیمی 22 شهریور 1399 بدون دیدگاه
512 بازدید

قیمت دقیق کنسول‌های نسل نهم از بزرگ‌ترین رازهای چند وقت اخیر بازی‌های ویدیویی بود. جدال قیمتی میان سونی و مایکروسافت مدت‌ها ادامه داشت تا اینکه بالاخره قیمت Xbox Series X مشخص شد و شاهد قیمت 500 دلاری بودیم. سونی هنوز از قیمت پلی ‌استیشن 5 رونمایی نکرده است اما شایعه جدیدی از قیمتی مشابه کنسول ایکس باکس خبر داده است.

Gamereactor با انتشار گزارش جدیدی از قیمت کنسول پلی‌استیشن 5 خبر داده است. هرچند قیمت کنسول تا زمان اعلام رسمی آن توسط سونی قابل‌قبول نخواهد بود اما ممکن این شایعه در آخر به وقوع بپیوندد. بر اساس متن گزارش، قیمت نسخه استاندارد پلی‌استیشن، مشابه Xbox Series X خواهد بود اما نسخه دیجیتال اندکی ارزان‌تر ازآنچه فکر می‌کردیم است.

اگر این گزارش درست باشد، نسخه استاندارد کنسول پلی ‌استیشن 5 که همراه درایو نوری بلوری 4K عرضه می‌شود، 500 دلار خواهد بود. نسخه دیجیتال کنسول هم که بدون درایور نوری است، دارای قیمت 400 دلاری خواهد بود. ازآنجایی‌که این اطلاعات توسط کسی تائید نشده است، به آن استناد نکنید و منتظر دریافت خبرهای بیشتری از سوی سونی باشید.

مدیرعامل شرکت پلی استیشن مدتی پیش ‌گفته بود که قیمت کنسول جدید قرار نیست در پایین‌ترین حد ممکن قرار داشته باشد؛ بلکه قیمت کنسول بر اساس ارزش سخت‌افزار آن تعیین خواهد شد. وب‌سایت پیش‌خرید دستگاه جدید سونی چند وقتی است شروع به کارکرده است اما با توجه به عدم اعلام قیمت، فعلاً امکان پیش‌خرید وجود ندارد. احتمالاً این هفته از قیمت این کنسول رونمایی می‌شود.

قرار بود پلی استیشن 5 در فصل تعطیلات آخر سال میلادی عرضه شود اما گزارش‌های جدید نشان از انتشار آن در اواسط ماه نوامبر و اندکی دیرتر از Xbox Series X دارد. بر اساس لیست تازه منتشرشده‌ای، تاریخ 19 نوامبر به‌عنوان زمان شروع عرضه انتخاب‌شده است. فعلاً هیچ‌کدام از اطلاعات منتشرشده تائید نشده‌اند و منتظر اخبار رسمی باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.