Xbox Game Pass
یحیی رحیمی

خروج Xbox Game Pass مخصوص PC از حالت بتا؛ قیمت‌ها دو برابر می‌شوند

یحیی رحیمی 21 شهریور 1399 بدون دیدگاه
291 بازدید

مایکروسافت امروز از خروج سرویس Xbox Game Pass از حالت بتا برای رایانه‌های شخصی خبر داده است. این سرویس مدتی پیش روی رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست کاربران زیادی را به خود جلب کند. حضور این سرویس به‌صورت آزمایشی بود و حالا که تست‌های لازم انجام‌شده است، سرویس اشتراک بازی ایکس باکس به‌صورت جدی فعالیت را شروع خواهد کرد.

در طول دوره آزمایشی سرویس Xbox Game Pass روی پی سی، قیمت اشتراک ماهانه تنها 5 دلار بود که پایین‌تر از حق اشتراک روی کنسول Xbox One بود. این قیمت از هفته آینده دو برابر خواهد شد و برای خرید اشتراک، پرداخت 10 دلار به‌صورت ماهانه اجباری خواهد بود. افرادی که حق اشتراک را قبل از تاریخ اعلام‌شده خریداری کرده باشند، می‌توانند تا پایان یافتن سرویس، از آن استفاده کنند اما برای خرید دوباره نیاز به پرداخت هزینه جدید دارند.

مایکروسافت سرویس EA Play را هم بدون پرداخت هزینه اضافه به Xbox Game Pass Ultimate اضافه کرده است و می‌توان از بازی‌های مخصوص EA هم بدون پرداخت هزینه اضافه لذت برد. برای خرید اشتراک Ultimate سرویس Xbox Game Pass نیاز به پرداخت 15 دلار به‌صورت ماهانه است. این سرویس برای افرادی که از ایکس باکس گیم پس روی کنسول استفاده می‌کنند بسیار به‌صرفه است و علاوه بر آن، Xbox Live Gold را هم دریافت خواهند کرد که اجازه تجربه بازی‌های آنلاین را می‌دهد و علاوه بر آن، هرماه 4 بازی را به‌صورت مجانی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

سرویس ایکس باکس گیم پس صدها بازی فوق‌العاده را با پرداخت حق اشتراک ماهانه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. هرماه یک سری بازی‌های جدید به لیست اضافه می‌شوند و چندین بازی هم از سرویس خارج می‌شوند اما تعداد بازی‌های در دسترس ثابت خواهد ماند. در ادامه لیست بازی‌های Xbox Game Pass برای PC و آموزش استفاده از ایکس باکس گیم پس در کامپیوتر را در پارسی گیم مشاهده کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.