rainbow-six-siege-ps5
یحیی رحیمی

جزئیات نسخه PS5 و Xbox Series X بازی Rainbow Six Siege : پشتیبانی از 4K/120 FPS

یحیی رحیمی 21 شهریور 1399 بدون دیدگاه
839 بازدید

مدت زیادی است از عرضه بازی Rainbow Six Siege روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X باخبر هستیم. یوبی‌سافت در رویداد UbiForward از ویژگی‌های نسخه ارتقا یافته بازی رونمایی کرد. نسخه ارتقا یافته این شوتر مولتی پلیر محبوب به‌صورت مجانی در اختیار خریداران نسخه پایه بازی قرار خواهد گرفت.

افرادی که بازی Rainbow Six Siege را روی PS4 و Xbox One خریداری کرده‌اند، قادر به دریافت نسخه ارتقاءیافته گرافیکی بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافه خواهند بود. ازآنجایی‌که تغییرات زیادی در نسخه جدید بازی اعمال‌شده است، خوشحالیم که یوبی‌سافت هیچ هزینه اضافی برای بازی جدید دریافت نمی‌کند. رینبو 6 طرفداران بسیار زیادی دارد و عرضه بازی روی کنسول‌های جدید می‌تواند به میزان بازیکنان بیفزاید.

با ارتقای کیفیت بازی Rainbow Six Siege، قادر به اجرای آن با رزولوشن 4K و فریم ریت 120 فریم در ثانیه خواهیم بود. اجرای بازی با چنین کیفیتی منجر به استفاده از تمامی ظرفیت سخت‌افزار نسل بعدی می‌شود و باید دید آیا یوبی‌سافت موفق به استفاده از تمامی ظرفیت کنسول‌های PS5 و Xbox Series X خواهد شد یا خیر. اجرای بازی با 120 فریم در ثانیه بلندپروازانه است و خود اکس باکس 60 فریم را به‌عنوان استاندارد نسل بعدی در نظر دارد.

Rainbow-Six-Siege-Fisher

رویداد یوبی‌سافت فوروارد همراه تریلری از آپدیت Shadow Legacy بود که سم فیشر را به‌عنوان اپراتور جدید نشان می‌داد. فیشر به‌عنوان اپراتور هجومی در فصل جدید حضور پیدا می‌کند که سلاح مخصوص او، SC3000K است و در کنار آن از سلاح کمری 57USG هم استفاده می‌کند. او توانایی پرتاب دوربین‌های مخصوصی را توسط یک تفنگ به نام آرگوس دارد و این دوربین‌ها قادر به نشان دادن همه‌چیز حتی از پشت دیوار هستند و جایگاه حریف داخل مپ را به‌خوبی نشان می‌دهد.

دوربین‌های سم فیشر یک لیزر تخریب‌گر ارسال می‌کنند که توانایی نابود کردن تجهیزات دفاعی حریف را دارد. می‌توان لیزر را به سمت حریف هم شلیک کرد اما صدمه زیادی به آن‌ها وارد نمی‌شود. استفاده از این دوربین‌ها نیاز به توانایی و تجربه زیادی دارند. آیا شخصیت سم فیشر را با شروع فصل جدید خریداری خواهید کرد؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.