rainbow-six-siege-2-sam-fisher
یحیی رحیمی

از ویژگی های سم فیشر و تغییرات آپدیت Shadow Legacy بازی Rainbow Six Siege آگاه شوید

یحیی رحیمی 28 مرداد 1399 1 دیدگاه
922 بازدید

مدتی پیش از اضافه شدن سم فیشر به بازی Rainbow Six Siege آگاه شدیم و این مامور محبوب بالاخره توسط یوبی‌سافت معرفی شد. علاوه بر آن تغییرات آپدیت Shadow Legacy هم مشخص شده است

که شامل اضافه شدن یک اپراتور، اصلاح نقشه ها و اضافه شدن اسکین های جدید برای علاقه مندن و مهم تر از همه، یک سیستم پینگ جدید است.
اولین تغییر در مورد نقشه Chalet انجام شده است. این نقشه از جمله اولین های بازی Rainbow Six Siege است که توسعه دهندگان چندان به آن توجه نداشته اند و حالا شاهد ایجاد تعادل خوبی در آن هستیم. یک راهرو جدید به منظور بهبود بخش زیرزمین نقشه اضافه شده است و یک مکان تازه هم در قسمت غذاخوری. اتاق خواب و دفترکار هم تغییرت خوبی دیده اند. پلکان طبقه اول به منظور اتصال اتاق تروفی و یک اتاق جدید که جای بالکن کنار اتاق خواب اصلی را گرفته است، جابه جا شده است و حمام دیگر به اتاق خواب وصل نمی شود.

سیستم Ping 2.0 از جمله ویژگی های جدید آپدیت فصل سوم از سال پنجم بازی رینبو 6 است. منظور از پینگ، اتصال اینترنت نیست. سیستم جدید به شما اجازه رونمایی از اپراتورهای حریف را توسط پینگ کردن گجت اختصاصی آن‌ها را می دهد. حتی پس از آنکه از دور مسابقه خارج می شوید، اجازه پینگ کردن را به منظور انتقال اطلاعات به هم تیمی های باقی مانده در بازی خواهید داشت.


با استفاده از حالت Map Ban قادر به کنترل مپ هایی که در حالت رنک و آن رنک بازی می کنید خواهید بود. قبل از مسابقه، هر تیم می توانند یک نقشه را از میان سه نقشه نمایش داده شده، بن کنند. در صورتی که در هر دو تیم، یک نقشه را بن کنند، دو نقشه دیگر به صورت رندوم بازی می شوند و در صورتی که دو نقشه مختلف از سوی دو تیم بن شوند، نقشه باقی مانده انتخاب خواهد شد.

با انتشار آپدیت Shadow Legacy یک گجت ثانویه به تیم مهاجمین اضافه خواهد شد. این گجت قابلیت سوار شدن روی دیوار را دارد و به صورت انفجاری عمل می کند. تغییراتی در بخش Accessibility ایجاد شده است و بازیکنان کوررنگ می توانند تجربه بهتری در بازی داشته باشند. یکی دیگر از تغییرات مربوط به بخش تجهیز کردن دیوار یا Reinforce است. قبلا هر بازیکن دو آیتم در اختیار داشت اما از این به بعد 10 آیتم روی زمین خواهد بود و بازیکنان می توانند آن‌ها را بردارند و دیوار را تجهیز کنند. هدف آن است، افرادی که تجربه بیشتری در Reinforce دارند به انجام این کار بپردازند.

Rainbow Six Siege

سیستم SquadFinder از تازه های بازی است که به شما اجازه ساخت یک تیم مناسب را می دهد. می توانید با جستجو در پروفایل بازیکنان و بررسی عادات آن‌ها، درخواست دوستی صادر کنید. سیستم اتصال بازیکنان هم، توانایی های بازیکنان را خواهد سنجید و سپس افراد مشابه را به هم وصل خواهد کرد.

از جمله تغییرات دیگر می توان به کاهش قیمت اپراتورها و ایجاد تعادل بیشتر در بازی اشاره کرد. برای آشنایی با گجت و ویژگی های سم فیشر، تریلر بالا را تماشا کنید. فعلا تاریخ انتشار آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege مشخص نیست.

منبع: Ubisoft

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مائده

    مهمان

    سلام من کرک افلاین این بازی رو میریزم اروور یا خطای uplay_r1_loader64.dll رو میده!
    این دی ال ال رو نسخه های مختلفشو ریختم باز همین ارور رو میده کمکم کنید؟ ممنون

    پاسخ دهید