دانلود بازی Hotshot Racing برای PC
دانلود بازی Hotshot Racing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hotshot Racing برای PC

پارسی گیم 21 شهریور 1399 بدون دیدگاه
6,322 بازدید

دانلود بازی Hotshot Racing برای کامپیوتر

تولیدکننده‌های بازی اتومبیل‌رانی دو مسیر بزرگ پیش رویشان دارند: یا باید قید هیجان را بزنند و تجربه‌ای کاملاً واقعی ارائه دهند یا اینکه مستقیم وارد حالت آرکید شوند و همه را به هیجان بیندازند. استودیو Sumo Digital ترجیح داده وارد بعد آرکید رقابت‌های اتومبیل‌رانی شود و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای چند ماه اخیر را به تهیه کنندگی شرکت Curve Digital ارائه داده است. بازی Hotshot Racing یک اثر مسابقه‌ای آرکید با تمرکز روی دریفت است که استایل هنری سنتی و پیکسل مانند را برگزیده است و ما را به دهه‌های گذشته و سال‌های اولیه فرانچایز Need For Speed می‌برد. اگر عاشق هیجان و بازی‌های آرکید هستید، این‌یکی تجربه‌ای تکرار نشدنی در اختیار شما می‌گذارد.

بیش از 16 پیست مسابقه متفاوت در بازی Hotshot Racing به‌کاررفته است که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان رادارند. یکی از این پیست‌ها شمارا به جنگل‌های استوایی می‌کشاند و دیگری در بیابان‌های لاس‌وگاس؛ نوع طراحی پیست‌های مسابقه بسیار خاص و کارتونی است و دقیقاً مشابه عنوان‌های اتومبیل‌رانی دهه 90 آمریکا. مودهای کلاسیک مانند Time Trial و Grand Prix آماده‌شده‌اند که تجربه‌ای سنتی در اختیار عاشقان اتومبیل‌رانی قرار می‌دهند. در سوی دیگر حالت‌های Drive or Explode، تجربه‌ای نوین از حالت اتومبیل‌رانی آرکید ارائه می‌کند و یک خطا کافی است تا وسط مسابقه منفجر شوید. تمامی مودهای بازی در حالت‌های تک نفره، چهارنفره با تقسیم صفحه و هشت‌نفره آنلاین در دسترس هستند. اجرای بازی با 60 فریم در ثانیه هم به‌عنوان یکی از ویژگی‌های مهم به‌حساب می‌آید که تجربه آن را برای همه لذت‌بخش می‌کند.

خودروهای پرسرعتی در بازی Hotshot Racing به کار گرفته‌شده‌اند که هرکدام از آن‌ها مشابه یک خودرو اسپرت واقعی ساخته‌شده‌اند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی هات شات ریسینگ، دریفت کشیدن است و خودروها طوری طراحی‌شده‌اند که به‌آسانی دریفت بکشند و استفاده از این ویژگی برای کنترل سرعت و جلو زدن از رقیبان در پیست مسابقه ضروری است. پلیس‌های سمجی مانند سری بازی نید فور اسپید وجود دارند که چالش سختی در حین مسابقه ایجاد می‌کنند. فرار از دست پلیس کار هر راننده‌ای نیست اما کسی هم از گرفتار شدن و زندان رفتن خوشش نمی‌آید! تا می‌توانید گاز دهید و اجازه جلو زدن را به هیچ‌کدام از رقیبان ندهید. اگر به این سبک از بازی‌های مسابقه‌ای علاقه‌مند هستید و دنبال گزینه‌های بیشتری می‌گردید، بازی Need for Speed Heat و Rocket League به شما پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Hotshot Racing با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

MINIMUM:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit or newer
Processor: Intel Core i3 4130T (2.9GHz) / AMD FX 6300 (3.5 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 (1GB) / AMD Radeon HD 7870 (1GB)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5 – 8600K (3.6 GHz) / AMD Ryzen 5 1600X (3.6 GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 (2GB) / AMD Radeon RX 570 (2GB)
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Hotshot Racing is a blisteringly fast arcade-style racing game fusing drift handling, razor-sharp retro visuals and an incredible sense of speed to create an exhilarating driving experience.
Developed by racing game veterans SUMO Nottingham and Lucky Mountain Games, Hotshot Racing is an all-new driving experience which revives the classic arcade gameplay of the 90s and thrusts it into the modern era.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.