دانلود بازی The Grinch Christmas Adventures برای PC
دانلود بازی The Grinch Christmas Adventures برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Grinch Christmas Adventures برای PC

پارسی گیم 2 آبان 1402 بدون دیدگاه
1,661 بازدید

دانلود بازی The Grinch Christmas Adventures برای کامپیوتر

The Grinch Christmas Adventures یک بازی مسحورکننده و شیطنت آمیز است که بازیکنان را به قدم گذاشتن در دنیای داستان کلاسیک دکتر سوس دعوت می‌کند. به عنوان گرینچ، با مکس وفادار در کنار شما، تلاشی را برای پایان دادن به کریسمس با سرقت تمام هدایا در شهر شاد Who-ville آغاز خواهید کرد. اما در این فرایند، متوجه خواهید شد که فصل تعطیلات بیش از آنچه به چشم می‌آید ماجراجویی خاص را درون خود پنهان کرده است. در این پلتفرمر هیجان انگیز، بازیکنان وظیفه دارند به گرینچ کمک کنند تا در دنیای پر جنب و جوش و رنگارنگ حرکت کند و در عین حال از Whoهای پرشور و جشن عجیب آنها اجتناب کنند.

گرینچ زرادخانه‌ای از ابزارها را در اختیار دارد، از جمله یک لباس مخفیانه بابانوئل، یک کمند Candy Cane و یک Jumping Jetpack قابل اعتماد. این ابزارها برای دزدکی حرکت کردن در اطراف، حل پازل و به دست آوردن توانایی‌های خاص ضروری هستند. پس باید فکر خود را به کار بگیرید تا در زمان و مکان مناسب از این وسایل استفاده کرده و با موفقیت مراحل بازی را پشت سر بگذارید. گیم پلی اصلی حول محور عبور مخفیانه، یخ زدن موجودات مزاحم با گلوله‌های برفی و یافتن راه‌هایی برای دزدیدن هدایا بدون اینکه گرفتار شوید، می‌چرخد. این ترکیبی لذت بخش از پلتفرمر و حل پازل است که تجربه جذاب را برایتان خلق می‌کند.

در طول بازی، بازیکنان می‌توانند تماشا کنند که قلب سرد گرینچ شروع به آب شدن می‌کند. پیشرفت داستان منعکس کننده تحولی است که در داستان اصلی دکتر سوس دیده می‌شود، زیرا گرینچ معنای واقعی کریسمس را می‌آموزد. اقدامات و انتخاب‌های بازیکن نقشی اساسی در کمک به رشد سه اندازه قلب گرینچ ایفا می‌کند، زیرا وی اهمیت عشق، مهربانی و روحیه تعطیلات را درک می‌کند. علاوه بر تجربه جذاب تک‌نفره، The Grinch Christmas Adventures سرگرمی چند نفره‌ای را برای حداکثر دو بازیکن ارائه می‌کند و به دوستان و خانواده اجازه می‌دهد تا به عنوان گرینچ و مکس با هم متحد شوند تا تعطیلات را در کنار هم خراب کنند.

بازی دارای جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای است که به تصاویر اصلی دکتر سوس ادای احترام می‌کند و بازیکنان را در دنیای عجیب و غریب و خارق‌العاده غوطه ور می‌کند. شخصیت‌ها و محیط‌ها به گونه‌ای جان می‌گیرند که با شکل و شمایل داستان کلاسیک طنین انداز می‌شود. کنترل‌ها و پازل‌های بازی به طور متفکرانه طراحی شده‌اند، و آن را برای بازیکنان جوان‌تر در دسترس و لذت‌بخش می‌سازند و اطمینان می‌دهند که کل خانواده می‌توانند در ماجراهای خنده دار گرینچ شرکت کنند. این بازی برای تمام سنین مناسب بوده و به هیچ وجه آن‌قدر دشوار نمی‌شود که برخی گیمرهای کم سن و سال را فراری دهد؛ پس خیالتان از این بابت راحت باشد.

بازی The Grinch Christmas Adventures یک پلتفرمر لذت بخش و دلچسب است که به روح داستان محبوب دکتر سوس وفادار می‌ماند. این بازی هیجان ماجراهای سرقت گرینچ از کریسمس را با جادوی فصل تعطیلات ترکیب می‌کند و بازیکنان را تشویق می‌کند تا به وی کمک کنند تا معنای واقعی کریسمس را کشف کنند. این بازی با جلوه‌های بصری زیبا، گیم پلی جذاب و دسترسی راحت، راهی منحصر به فرد برای تجربه داستان کلاسیک کریسمس و گسترش شادی تعطیلات حتی در قلب گرینچ ارائه می‌دهد! پس توصیه می‌کنیم که تمامی گیمرهای علاقه‌مند به سرگرمی‌های شاد سریعاً دست به کار شده و آن را دانلود و تجربه کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Christmas Stories The Christmas Tree Forest و Eastward را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Grinch Christmas Adventures برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 3 1200 /Intel Core i3-7100
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 550 4GB / Nvidia GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-Bit
Processor: AMD Ryzen 5 2500X / Intel Core i5-8400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 280 / Nvidia GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 16 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Sneak and steal presents as the Grinch and his dog Max. Have a great Grinchy time trying to steal Christmas in this festive platformer – and help the Grinch’s small heart grow a few sizes bigger along the way! Solve puzzles to gain abilities! Throw snowballs, disguise as Santa, use a Candy Cane Lasso or a Jumping Jetpack, and more! Every Who down in Who-ville loves to sing, gift and feast, which are all of the things Grinch can’t stand in the least. So, help the Grinch and his dog Max set out to steal all the presents in Who-ville. You’ll have to be sneaky to avoid the bothersome babble of carol singers, the ever-eager Whos, and all of the tinsel, trimmings and trappings of the Christmas season.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.