epic-games-apple
یحیی رحیمی

ادامه جدال میان اپیک گیمز و اپل: قابلیت ورود به Fortnite با حساب اپل غیرفعال شد

یحیی رحیمی 20 شهریور 1399 بدون دیدگاه
459 بازدید

جدال میان شرکت‌های اپیک گیمز و اپل به هفته جدید کشیده شد و فعلاً سرنوشت آن مشخص نیست. با حذف اکانت های توسعه‌دهندگان اپیک از اپ استور، Epic هم قابلیت ورود به فروشگاه و بازی Fortnite را با حساب کاربری اپل برداشته است و پشتیبانی از این حساب‌های کاربری به عمل نخواهد آمد.

اپیک گیمز درگذشته اجازه ورود به‌حساب کاربری را با اپل آی دی می‌داد اما از این هفته، ویژگی نام‌برده حذف‌شده و گزینه «Sign In with Apple» برداشته‌شده است. اپیک در جواب به خبرنگاران گفته است که اپل درخواست حذف چنین گزینه‌ای را داشته است و توسعه‌دهندگان فورتنایت عمداً آن را برنداشته‌اند:

اپل دیگر اجازه استفاده از ویژگی ورود با اکانت اپل را به‌حساب های اپیک گیمز نمی‌دهد و از یازدهم سپتامبر، این گزینه غیرفعال خواهد شد. لطفاً از آپدیت بودن ایمیل و پسوردتان اطمینان حاصل کنید.

اگر از افرادی هستید که از اپل آی دی برای ورود به‌حساب اپیک گیمز و بازی Fortnite استفاده می‌کنید، بهتر از اقدامات لازم برای تغییر تنظیمات حساب کاربری را شروع کنید. برای شروع یک آدرس ایمیل و گذرواژه جدید به‌حساب خود اضافه کنید تا پس از غیرفعال شدن قابلیت ورود با اپل آی دی، توانایی ورود با یک ایمیل جایگزین را داشته باشید. تنها تا فردا، جمعه برای انجام تغییرات لازم فرصت دارید.

درصورتی‌که اقدامات گفته‌شده را انجام ندهید، فرصت دیگری برای بازیابی اکانت خواهید داشت؛ اما مراحل سخت‌تری را پیش رو خواهید داشت و اپیک گیمز مجبور به بازگردانی دستی اکانت شما خواهد شد. این کار زمان زیادی خواهد برد و نیازمند ارتباط با بخش پشتیبانی است. باید دید وضعیت پیش‌آمده تا کجا ادامه خواهد یافت و فعلاً هیچ نشانه‌ای از خاتمه نبرد و شکایت انجام‌شده دیده نمی‌شود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.