آموزش رفع مشکلات و خطاهای بازی Fortnite
مرتضی بحرینی

آموزش رفع مشکلات و خطاهای بازی Fortnite

مرتضی بحرینی 8 مهر 1399 75 دیدگاه
22,776 بازدید

یکی از برترین عناوین بتل رویال که توانسته جایگاه خوبی در میان بازیکنان سبک اکشن و شوتر پیدا کند، بازی Fortnite است. این بازی توسط استدیو Epic Games توسعه داده‌شده است و در آن کاربران در جزیره‌ای رها می‌شوند و درنهایت باید تلاش کنند تا بتوانند جان خود را در برابر دیگر رقبا و بازیکنان حفظ کنند. درنهایت کسی که بتواند به‌عنوان آخرین بازمانده در این جزیره زنده بماند و از خطرات بسیار جان سالم به در ببرد، پیروز رقابتی هیجان‌انگیز و جذاب است. اگر این بازی را دانلود کرده‌اید و پس از اجرا با مشکلاتی و خطاهایی روبرو شده‌اید که شما را کلافه کرده است، کافی است در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مطلب از پارسی گیم پرتکرارترین خطاهای Fortnite را بررسی کرده و برای هرکدام راه‌حلی مناسب را پیشنهاد داده‌ایم.

رفع خطاهای بازی Fortnite

خطا یا ارور 91 – Error Code 91

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در زمان پیوستن به یک پارتی و یا گروه مرتبط به یک گیمر دیگر، اروری با کد 91 به شما نمایش داده شود؛ البته گاهی وقت‌ها در زمان پاسخگویی به درخواست دیگران نیز شاید شاهد ارورهایی مبنی بر The party is currently not responding to join requests. Please try again later و یا Party services are currently experiencing technical difficulties باشید. البته این خطاها تنها مختص پلتفرم خاصی نیستند و ممکن است این مشکل را هم در سایر پلتفرم‌ها مشاهده کنید.

این خطا از حدود ماه فوریه سال 2019 در بازی دیده شده و به‌نوعی ناامیدکننده است که هنوز بازیکنان با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند. هنوز علت دقیقی برای نمایش خطای Error Code 91 وجود ندارد اما ما چند راه‌حل ساده را برای کسانی که با این مشکل روبه‌رو هستند بررسی کرده‌ایم تا شاید مشکلشان با استفاده از آن‌ها برطرف گردد.

Epicgames Server

راه‌حل اول: سرورهای بازی را بررسی کنید

سرورهای بازی Fortnite ممکن است در برخی اوقات با مشکلات زیادی روبرو شوند؛ اگر می‌خواهید بدانید کد خطای بازی شما به دلیل مشکل سروری به وجود آمده است یا خیر، به صفحه رسمی توییتر Fortnite یا سایت آن‌ها به آدرس زیر سری بزنید.

راه‌حل دوم: بازی را بسته و دوباره اجرا کنید

اگر  مشکل از سرورهای Fortnite نبود، ممکن است مشکل اصلی شما با خود بازی باشد. پس بازی را یک‌بار بسته و دوباره اجرا نمایید. به عبارتی راه‌اندازی مجدد کنید.

راه‌حل سوم: خاموش و روشن کردن کامپیوتر و یا کنسولی که بازی روی آن نصب‌شده است

یکی از کارآمدترین راه‌کارها در رفع بسیاری از مشکلات بازی، راه‌اندازی مجدد کنسول، رایانه یا تلفن هوشمند است؛ مطمئن شوید که این راه‌حل ساده را قبل از شروع راه‌حل‌های دیگر امتحان کرده باشید.

راه‌حل چهارم: فایل‌های بازی را Verify کنید

گاهی وقت‌ها ممکن است مشکل از فایل‌های بازی باشد؛ بسیاری از کاربران با بررسی و اطمینان از خراب شدن پرونده‌های بازی و رفع خرابی و مشکلات آن‌ها، توانسته‌اند خطای مربوطه را رفع کنند. اگر در رایانه شخصی بازی می‌کنید، می‌توانید با باز کردن برنامه‌ی Epic Games Launcher و رفتن به فهرست تنظیمات و انتخاب گزینه‌ی Verify، فایل‌های بازی را بررسی و تائید کنید که سالم و بدون و عیب و ایراد هستند.

راه‌حل پنجم:  تجهیزات شبکه خود را از خاموش و روشن کنید

اگر بعد از راه‌اندازی مجدد، تغییری احساس نکردید و هیچ مشکل سرور شناخته‌شده‌ای وجود نداشت، تجهیزات شبکه خود مانند مودم یا روتر را برای حدود 30 تا 60 ثانیه از برق بکشید. پس از تازه شدن شبکه، بازی را دوباره امتحان کنید. اگر از تلفن هوشمند برای بازی استفاده می‌کنید و از داده‌های اپراتوری خود برای بازی کردن بهره می‌برید، یک‌بار گوشی را بر روی حالت پرواز ببرید.

راه‌حل ششم: نصب دوباره‌ی بازی Fortnite

Error Code 91 ممکن است گاهی اوقات فقط با پاک کردن بازی رفع شود. حذف بازی و نصب مجدد آن یک راه‌حل جدی است، بنابراین اگر هیچ‌کدام از پیشنهاد‌های بالا به شما کمک نکرد، این راه‌حل را هم امتحان کنید.

راه‌حل هفتم: از حالت خصوصی یا Private Party استفاده کنید

هنگام بازی کردن Fortnite در یک پارتی باشید و کد خطا را نشان دهد، سعی کنید پارتی خود را از حالت عمومی به بخش خصوصی تغییر دهید. برخی از بازیکنان Fortnite با این ترفند مشکل را برطرف کرده‌اند. در آخر اگر با این هفت راه‌حل مشکل شما برطرف نشد باید با پشتیبانی سایت Epic Game تماس برقرار کنید.

0021 - LS-0021

خطا یا ارور 0021 – LS-0021

این ارور زمانی به کاربران نمایش داده می‌شود که قصد دارند با اکانت خود توسط برنامه Epic Games Launcher بازی فورتنایت را اجرا کنند.

راه‌حل اول: راه‌اندازی مجدد رایانه‌ی شخصی خود

برای رفع این خطا کامپیوتر خود را یک‌بار ری استارت کنید.

راه‌حل دوم: بررسی وارد یا خارج بودن حساب کاربری از برنامه Epic Games Launcher

بررسی کنید که وارد اکانت خودتان شده‌اید یا خیر. پیشنهاد می‌کنیم در برنامه‌ی Epic Games Launcher یک‌بار  از اکانت خود خارج‌شده و سپس دوباره وارد شوید. برای این کار پس از ورود به استور Epic Game در صفحه اصلی، پایین سمت چپ، نام کاربری‌تان را خواهید دید، روی آن کلیک کنید و گزینه Sign Out را انتخاب کنید تا از اکانت خود خارج شده و به صفحه ورود بازگشت داده شوید. حالا دوباره با واردکردن اطلاعات حساب کاربری، وارد اکانت خود شوید و بازی را اجرا کنید.

Fortnite

راه‌حل سوم: اطمینان حاصل کردن از وجود بازی در اکانت

اطمینان حاصل کنید که اکانت شما، همان یوزری است که بازی با آن دریافت و نصب شده. برای این کار برنامه Epic Games Launcher را باز کنید سپس با یوزر و پسورد وارد استور شوید روی گزینه Manage Account کلیک کنید تا یک صفحه جدید در مرورگر شما باز شود. در صفحه جدید، سمت چپ پنل روی Transactions کلیک کنید. در اینجا می‌توانید لیست بازی‌های موجود برای حساب کاربری خود را بررسی کنید.

ارور 3 - AS-3 در بازی Fortnite

خطا یا ارور 3 – AS-3

این ارور زمانی تولید می‌شود که کامپیوتر شخصی یا هر وسیله‌ای که با آن در حال بازی هستید از شبکه اینترنت خارج شود یا به شبکه جهانی متصل نباشد. درهرصورت باید به بررسی شبکه اینترنت خود بپردازید.

برای بررسی و رفع این خطا چندراه حل ساده وجود دارد که به‌احتمال‌زیاد مشکلات را رفع خواهد کرد.

اول‌ازهمه کامپیوتر و مودم یا روتر را راه‌اندازی مجدد کنید. پس‌ازآن اطمینان حاصل کنید که Epic Games Launcher توسط فایروال یا نرم‌افزار آنتی‌ویروس مسدود نشده است. در آخر هم باید هر سرور پروکسی یا نرم‌افزار تغییر ای پی که رایانه شما استفاده می‌کند را غیرفعال کنید.

نکته: اگر با راهکارهای گفته شد مشکل برطرف نشد موارد زیر را بررسی کنید.

راه‌حل اول: سرورهای Epic Games را بررسی کنید

اولین کاری که به نظر می‌رسد باید انجام دهیم، بررسی سرورهای بازی در سایت Epic Games است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه سرورها در سایت، بررسی کنید که سرورهای بازی در چه وضعیتی قرار دارند. اگر وضعیت Epic Games Store سبز نباشد، باید صبر کنید تا به حالت عادی خود بازگردد و جلوی آن گزینه Operational با رنگ سبز نوشته شود.

راه‌حل دوم: اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید

شما باید اطمینان حاصل کنید که رایانه شخصیتان به شبکه جهانی اینترنت متصل است و Isp می‌تواند پینگ مناسبی در اختیار شما قرار دهد. برای بررسی این موارد می‌توانید به سایت www.Speedtest.net مراجعه و isp خود را چک کنید. اگر میزان پینگ شما بالا باشد یعنی بیش از 100 میلی‌ثانیه و یا آنکه سرعت دانلود پایینی داشته باشید، احتمال اینکه مشکل از اینترنت شما باشد بسیار زیاد است. برای رفع مشکلات با سرویس‌دهنده اینترنت خود تماس حاصل نمایید.

راه‌حل سوم: برنامه Internet Troubleshooting را اجرا کنید

در آخر باید به برنامه Internet Troubleshooting اشاره کنیم که با جستجو در سیستم‌عامل ویندوز مشکل شبکه شما را پیدا کرده و اطلاع‌رسانی و همچنین در صورت امکان، رفع عیب می‌کند. برای اجرای این برنامه به تنظیمات ویندوز خود مراجعه کرده و بخش Update & Security را باز کنید. در صفحه جدید گزینه Troubleshoot را در سمت راست پایین پیدا و باز کنید. در صفحه جدید به دنبال گزینه Additional troubleshooters باشید و روی آن کلیک کنید. درنهایت از بخش Internet Connections گزینه Run the Troubleshooting را انتخاب تا اجرا و جستجو را آغاز کند. این امر تمام معایب اینترنت سیستم شما را به‌طور پیش‌فرض رفع می‌کند.

capitan america fortnite

خطا یا ارور 0 – Error 0

این خطای یا ارور زمانی رخ می‌دهد که پرونده‌های بازی دچار مشکل یا خرابی شده باشند. همچنین این ارور می‌تواند به دلیل از بین رفتن پرونده‌های سیستم ویندوز نیز ایجاد شود. برای رفع این مشکل باید یک سری مراحل عیب‌یابی را دنبال کنید.

راه‌حل اول: بررسی و تائید فایل‌های بازی

با بررسی یا Verify کردن فایل‌ها و پرونده‌های موجود در درایوی که بازی را دانلود نموده‌اید، مشکل را برطرف کنید. برای این کار Epic Games Launcher را اجرا کرده و وارد اکانت خود شوید. پس از ورود به بخش Library یا کتابخانه رفته و بازی Fortnite را پیدا کنید. پایین آیکن بازی علامت سه‌نقطه وجود دارد که با کلیک روی آن شاهد منویی با گزینه‌های مختلفی هستیم. گزینه Verify را انتخاب نمایید و منتظر شوید تا عملیات بررسی پرونده‌ها تکمیل شود.

راه‌حل دوم: اجرای System file checker tool در ویندوز

ویندوز 10 هم قابلیتی دارد که با استفاده از آن فایل‌ها را بررسی کرده و مشکلات پرونده‌های خراب را حل می‌کند. برای این کار کافی است در سرچ ویندوز cmd را تایپ کنید یا با زدن کلیدهای ترکیبی ویندوز + R و سپس تایپ cmd پنجره Command Processor را باز می‌شود. در صفحه مشکلی رنگ تایپ کنید sfc/scannow و سپس کلید Enter را بزنید تا دستور اجرا شود. پنجره cmd را باز بگذارید تا فرآیند در حال انجام کامل شود.

خطا یا ارور 1603 – SU-PQR1603

این مشکل که بیشتر در زمان به‌روزرسانی‌ها برای کاربران رخ می‌دهد با استفاده از مراحل زیر قابل‌حل است. ابتدا فایل اجرایی Epic Games Launcher را به صورت Run as administrator اجرا کنید. برای آنکه همیشه به شکل خودکار برنامه به‌صورت دسترسی Administrator اجرا شود مراحل زیر را طی کنید:

  1. بر روی فایل اجرایی Epic Games Launcher کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید.
  2. در پنجره جدید به زبانه Shortcut رفته و در بخش Target در انتهای اسم فایل که با ” بسته می‌شود این عبارت را اضافه کنید ” -SkipBuildPatchPrereq”
  3. سپس از میان زبانه‌های موجود گزینه Compatibility را انتخاب کنید.
  4. در میان گزینه‌های موجود Run this program as an administrator را یافته و چک باکس آن را تیک دار کنید.
  5. دکمه Apply و سپس OK را بزنید تا تنظیمات ذخیره شود.

خطا یا ارور 6 – DP-6

خطا با ارور DP-6 بیشتر زمانی‌هایی پیش می‌آید که برنامه Epic Games Launcher در حال دانلود یک بازی است؛ این مشکل به‌سادگی  قابل‌حل است. به دلیل آنکه فایل اجرایی Epic Games Launcher دسترسی Administrator را ندارد چنین اروری رخ می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی فایل لانچر برنامه کلیک راست و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید، این‌گونه به فایل اجرایی، دسترسی administrator داده خواهد شد و مشکل برطرف می‌شود.

Fortnite

خطا یا ارور 30005 –  Error Code 30005

ارور 30005 مربوط به برنامه ضد تقلب AntiCheat می‌شود. زمانی که این کد به نمایش در می‌آید یعنی فایل‌های آنتی چیت مشکل‌دار شده‌اند.

راه‌حل اول: مجدداً برنامه ضد تقلب یا آنتی چیت را نصب کنید

برای رفع این مشکل می‌بایست مجدداً برنامه ضد تقلب یا آنتی چیت را نصب کنید. البته بهتر است اول نسخه موجود در آدرس زیر روی درایوری که بازی را نصب‌کرده‌اید پاک و سپس دوباره آنتی چیت را نصب کنید تا مشکل برطرف شود.

FortniteGame\ Binaries\ Win64\ EasyAntiCheat

برای حذف برنامه به آدرس بالا مراجعه کرده و فایل EasyAntiCheat_Setup.exe را اجرا کنید سپس از پنجره باز شده که به رنگ آبی است بر روی دکمه uninstall کلیک کنید تا برنامه پاک شود. سپس بر روی دکمه Install Easy Anti-Cheat کلیک کرده تا فرآیند نصب مجدد انجام شود و در نهایت با کلیک بر روی Finish کار را تمام کنید.

راه‌حل دوم: Verify کردن فایل‌ها

می‌توانید با ورود به برنامه Epic Games Launcher و وارد شدن به بخش  Librery و پیدا کردن بازی Fortnite و با استفاده سه‌نقطه موجود در زیر پوستر بازی و کلیک کردن بر روی گزینه Verify اجازه دهید مشکل بررسی و فایل‌های خراب جایگزین شوند و مشکل برطرف شود.

مشکل سفید شدن صفحه‌ی برنامه‌ی Epic Games Launcher پس از اجرا

گاهی وقت‌ها اتفاق می‌افتد که پس اجرای Epic Games Launcher با صفحه‌ای سفید مواجه می‌شویم. در اولین قدم بهتر است تا ساده‌ترین راه‌حل را تجربه کنید یعنی راه‌اندازی مجدد رایانه شخصی. پس‌ازاین باید اطمینان حاصل کنید که Epic Games Launcher توسط برنامه فایروال یا آنتی‌ویروس مسدود نشده است. اگر هنوز هم مشکل پابرجا بود، موارد زیر را بررسی کنید:

پاک کردن فولدر Web Cache

برای این کار باید مطمئن شوید که برنامه Epic Games Launcher در حال اجرا نیست. به این منظور صفحه Task Manager خود را باز کرده و در میان برنامه‌های موجود به دنبال نام Epic Games Launcher باشید و در صورت دیدن آن با کلیک راست بر روی آیکن نرم‌افزار و انتخاب گزینه End task به فعالیت برنامه خاتمه دهید. بعد از این کار، با فشار دادن کلیدهای ترکیبی ویندوز + R و تایپ کلمه “%localappdata%” صفحه دیتا برنامه‌ها (App Data) را باز کنید. در صفحه جدید به دنبال پوشه‌ای با نام Epic Games Launcher باشید. با پیدا کردن پوشه، وارد آن شده و پوشه Saved را نیز باز کنید. در صفحه جدید پوشه webcache را پیدا کرده و پاک کنید.

Fortnite

خطا یا ارور 04 – IS-BV04

این ارور معمولاً در زمان نصب یک بازی رخ می‌دهد. مشکل آن از فرمت هارد درایور یا رم معیوب رایانه شخصی است. برای رفع این خطا دو راه وجود دارد، یکی بررسی فرمت هارد درایور HDD است و دیگری بررسی Ram رایانه شخصی است. یکی از راه‌حل‌های ساده‌ای که برای هر اروری باید اول آن را بررسی کنید راه‌اندازی دوباره رایانه شخصی است. اگر بعدازاین کار هنوز مشکل پابرجا بود، راه‌کارهای زیر را انجام دهید.

راه‌حل اول: اطمینان حاصل کنید که درایو شما از فرمت NTFS استفاده می‌کند!

یکی از دلایل متداول این خطا، استفاده از درایوی با فرمت FAT32 است. با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید بررسی کنید که درایور شما با این فرمت است یا NTFS.

  1. در My Computer یا اگر از ویندوز 10 استفاده می‌کنید در This PC روی درایو C یا هر درایوی که بازی و فایل اجرایی Epic Games Launcher نصب شده است کلید راست کرده و گزینه  Properties را انتخاب کنید.
  2. در پنجره جدید باید در File System شما فرمت NTFS نوشته شده باشد؛ اگر به‌جای آن، فرمت Fat32 نوشته‌شده است باید درایو را به NTFS تبدیل کنید. برای این کار کافی است تا مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدا نام درایوی که می‌خواهید آن را به NTFS تبدیل کنید را در یاد داشته باشید یا جایی یادداشت کنید.

سپس با زدن دکمه‌های ترکیبی ویندوز + R صفحه Run را اجرا کنید و در آن کلمه cmd را تایپ و دکمه Ok را بزنید تا صفحه Command Prompt باز شود.

در صفحه cmd این‌گونه تایپ کنید: convert drive: /fs:ntfs و به‌جای کلمه drive نام درایوی که می‌خواهید به NTFS تبدیل شود را تایپ کنید مثل: convert c: /fs:ntfs

در آخر با زدن کلید Enter منتظر باشید تا کار تبدیل فرمت انجام شود.

راه‌حل دوم: اجرای برنامه تست Ram

ممکن است مشکل پیش‌آمده از Ram سیستم شما باشد. بر همین اساس، باید سلامت Ram را تست کرد تا از آن مطمئن شد. قبل از تست هر کاری که می‌کنید را ذخیره و صفحه‌های اضافی را ببندید و درنهایت مراحل زیر را پیگیری کنید.

  1. استارت ویندوز را باز کنید
  2. در استارت کلمه Windows Memory Diagnostic را تایپ کرده و کلید Enter را بزنید
  3. در پنجره جدیدی که باز می‌شود گزینه Restart Now and check for problems را انتخاب کنید تا کار تست Ram پس از یک راه‌اندازی مجدد آغاز شود.
  4. اگر پس‌ازاین تست خطایی تشخیص داده شود، باید یک Ram جدید را تهیه کنید و مجدداً بازی را اجرا کنید.

راه‌حل سوم: نصب دوباره بازی

راه آخر که پس از تست ها سخت‌افزاری می‌تواند کمک‌حالتان باشد، پاک و نصب مجدد بازی است. برای این کار Epic Games Launcher را باز کرده و به بخش Library بروید. در سمت چپ صفحه گزینه تنظیمات بازی را اجرا کنید و با کلیک بر روی گزینه Uninstall and confirm the process منتظر باشید تا بازی به صورت کامل پاک شود. در آخر رایانه خود را راه‌اندازی مجدد کنید و بار دیگر بازی را نصب نمایید.

خطا یا ارور 93 – Error Code 93

این ارور زمانی به نمایش در می‌آید که شما امکان اضافه شدن به یک پارتی را نداشته باشید. برای حل این مشکل مراحل زیر را به درستی انجام دهید.

  1. اسکین خود را تغییر دهید.
  2. حالت لابی را به عمومی یا Public تغییر داده و بدون دعوت، به گروه موردنظر بپیوندید.
  3. با استفاده از لیست Epic Games به دوستان خود ملحق شوید.

این موارد پرتکرارترین ارورهای بازی محبوب Fortnite بود که به نقد و بررسی و رفع آن پرداختیم، اگر ارور شما در میان موارد گفته شده نبود، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 75 دیدگاه
  • Avatar

    ایدین

    مهمان

    ارور LS-0005چی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ایدین

    مهمان

    لطفا ارور MD_DL که موقع اپدیت کردن میاد توضیح بدهید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام میشه ر
    ارور کد MD_Dl رو هم بگین وقتی میرم اپدیت کنم این ارور کده میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام من کاملا طبق فیلم جلو رفتم ولی تا میخواد وریفی کنه تا 100 درصد میره یهو از اول میخواد نصب کنه بعدشم اون فایلی که 26 گیگ هست همونی که اکسترکت کردم ناگهان حجمش کم میشه میشه 1.5 گیگ.
    کامل وریفای نمیشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hadis

    مهمان

    سلام.من فایل رو اکسترکت میکنم و همه مراحلی که گفتین رو انجام میدم اما موقع وریفای شدن به طور کامل وریفای نمیشه و بعد تمام اون فایل هایی کپی کرده بودم پاک میشه و حجم پوشه از 26 گیگ میشه 1.6 گیگ.چیکار باید بکنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم و کرکشم ریختم اما موقع اجرا این ارور میده easy anty cheat

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رسول سلیمانی

    مهمان

    واسه ی من یه خطا میاره به اسمه 0xc00007b

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رسول سلیمانی

      پشتیبانی

      متن ارور را در گوگل یا یوتوب سرچ کنید

  • Avatar

    arootin

    مهمان

    من وقتی روی فورت می زنموارد نمی شود و یک لودینگ کوتاه می اورد و دوباره به اپیک بر می گردد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پ

    مهمان

    سلام من بازی رو دانلود کردم و در اپیک گیمز اکانت ساختم و وقتی وارد fortnite launcher میشم هیچ اتفاقی نمیفته لطفا کمک کن 24 گیگ اینترنت دادم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی در پاسخ به پ

      مهمان

      ببخشید من دسته ps4 به لبتاپ وصل میشه با کابل ولی هیچ کدوم دکمه هاش تو فورت کار نمیکنه با چند تا کابل هم امتحان کردم ولی نشد باید چیکار کنم

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام من این ارور رو دارم لطفا کمک کنیدA D3D11-compatible GPU (Feature Level 11.0, Shader Model 5.0) required the engine.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پیش نیازهای بازی را نصب کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 75 دیدگاه