Warzone-vehicles
یحیی رحیمی

حذف تمامی وسایل نقلیه بازی Call of Duty: Warzone به مدت محدود

یحیی رحیمی 17 شهریور 1399 بدون دیدگاه
843 بازدید

وسایل نقلیه و اتومبیل های Call of Duty: Warzone یکی از مشکلات اصلی بازی هستند. بازیکنان چند روزی است با باگ های آزار دهنده مواجه شده اند که تجربه بازی را برای همه خراب کرده و مشکل پیش آمده باعث ایجاد نابرابری نشده و بازی را برای همه آزار دهنده کرده است. حال ظاهرا بنابر تصمیم توسعه دهندگان، تا زمان انتشار آپدیت بعدی، اتومبیل ها از بازی وارزون حذف شده اند.

تعدادی از بازیکنان گزارش کرده اند که در صورت استفاده از خودرو و رفتن به سمت مناطق مشخصی از نقشه، کل سرور بازی کرش می کند و تمامی بازیکنان را به لابی می فرستد که پس از گزارش این مشکلات، استودیو Infinity Ward کلیه وسایل نقلیه را از بازی Call of Duty: Warzone حذف کرده تا به مشکل ایجاد شده رسیدگی کند. فعلا هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار اصلاحیه و رفع این موارد اعلام نشده و باید منتظر بیانیه استدیو در این رابطه بمانیم.

یک آپدیت برای تمام پلتفرم ها منتشر می شود! این آپدیت تمامی وسایل نقلیه را به صورت موقت از بازی حذف می کند.

بازیکنان قدیمی Call of Duty: Warzone به یاد دارند که این اولین مشکل ایجاد شده در رابطه با وسایل نقلیه نیست. مدتی پیش خودروها و بالگردها به دلایل مختلفی از بازی حذف شدند اما باگ های آن موقع باعث کرش کردن و فرستادن بازیکنان به لابی سرورها نمی شدند. اگر به تاریخچه برطرف کردن باگ های بازی وارزون نگاه بیندازیم، مشکل باید در چند روز آینده حل شود و پچ اصلاحیه منتشر شود که البته در حال حاضر باید منتظر خبرهای بیشتری از سوی توسعه دهندگان بمانیم.

Activision در طی چند هفته گذشته اقدامات جدی برای مقابله با هکرها و متقلبان بازی شروع کرده است؛ چند وقت پیش نیز ابزار تقلبی کشف شد که منجر به شکایت رسمی اکتیویژن از گروه سازنده این برنامه شد. قدم های جدی جلوی هکرها برداشته شده است و رفتارهای مخرب به هیچ عنوان تحمل نمی شوند. این شرکت سود زیادی از Call of Duty: Warzone به دست آورده است و تخریب فضای بازی نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.