دانلود بازی The Entropy Centre برای PC
دانلود بازی The Entropy Centre برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Entropy Centre برای PC

پارسی گیم 14 آبان 1401 بدون دیدگاه
6,218 بازدید

دانلود بازی The Entropy Centre برای کامپیوتر

نوآوری در بازی های ویدیویی یک امر طبیعی است. این که بتوان یک سوژه جدید و نو را در قالب بازی ویدیویی ارائه داد و توسط آن مخاطبان متعددی را جذب کرد، از جمله استراتژی‌های مهم هر کدام از شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ و کوچک است. در میان این نوآوری ایده‌ها، نام استودیوهای مستقل و کوچک بیشتر می‌درخشند. بازی The Entropy Centre از استودیو Stubby Games یک بازی جدید و جذاب در سبک ماجراجویی و معمایی با زاویه دوربین اول‌شخص بوده که شما را در یک داستان مرموز و پر پیچ و خم قرار می‌دهد تا با سلاح و هوش خود در آن پیش بروید.

اگر سری بازی‌های Portal را تجربه کرده باشید، با آنچه در این بازی در انتظارتان خواهد بود آشنا هستید. شما در طول مراحل بازی باید به کمک سلاح مخصوص خود و همچنین استفاده از هوش، از سد موانع و همچنین معماهای بازی بگذرید و در مراحل پیش بروید. سلاحی که در دست دارید قابلیت دستکاری زمان را داشته و به کمک آن باید تعداد بسیاری از معماهای جذاب و نوآورانه بازی را حل کنید. در طراحی مراحل و معماها خلاقیت بسیار خوبی دیده می‌شود و هر معما نیازمند تفکر و پیدا کردن راه‌حلی منحصر به فرد است.

جدای از گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای که بازی ارائه می‌دهد، یکی دیگر از نقاط قوت آن، داستان مرموز و عمیقش است که با هر پیشروی در بازی، بیش از گذشته عمق آن را درک کرده و در دنیایی مملو از راز و سوال بی‌پاسخ باقی خواهید ماند. گیم پلی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و از هر نظر سرگرم‌کننده، روان و متفاوت رقم می‌خورد. این موضوع در کنار تنوع مراحل و معماها، به خوبی هوش شما را به چالش خواهد کشاند چرا که باید با استفاده از قابلیت‌های ویژه سلاح خود در خصوص دستکاری در زمان، در مراحل پیش‌ بروید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Portal 2 و Metro Exodus را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Entropy Centre برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6870
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7500 | AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1070 | AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Entropy Centre is a mind-bending puzzle adventure where you reverse objects through time to overcome seemingly impossible obstacles and conundrums.
Manipulate time to your will and solve ingeniously challenging puzzle rooms, each one taking you closer to the heart of a colossal space station in orbit of Earth. An extinction level event has set the world ablaze. You appear to be the last remaining person alive. Mankind’s only hope lies at the core of the Entropy Centre. Meet ASTRA, The Entropy Centre’s most advanced technical marvel. ASTRA is an AI-powered device that can scan an object’s spacetime chronology and move it through the past. Powers include rebuilding collapsing pillars to reheating cups of tea. She’s pretty chill.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 11.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.