Ride 4
یحیی رحیمی

بازی Ride 4 معرفی شد: پشتیبانی از رزولوشن 4K و 60 فریم در ثانیه

یحیی رحیمی 16 شهریور 1399 بدون دیدگاه
582 بازدید

استودیو Milestone در آخرین کنفرانس خبری از بازی Ride 4 پرده بر‌داشته است. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد اما نسخه ارتقا یافته از ویژگی‌های گرافیکی بیشتری پشتیبانی خواهد کرد؛ این آخرین نسخه از فرانچایز Ride است که روی کنسول‌های فعلی منتشر می‌شود.

استودیو از انتشار نسخه ارتقا یافته به‌صورت مجانی برای افرادی که نسخه اصلی را خریداری کرده‌اند خبر داده است. با خرید بازی روی PS4 یا Xbox One می‌توانید نسخه ارتقاءیافته ازلحاظ گرافیکی را بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافه روی پلی‌استیشن 5 و Xbox Series X دریافت کنید. لازم است قبل از 30 آوریل 2021 بازی را خریداری کرده باشید تا نسخه دیگر به‌صورت مجانی در اختیارتان قرار گیرد.

بازی Ride 4 قادر به ارائه رزولوشن 4K و 60 فریم در ثانیه خواهد بود. این ویژگی تجربه‌ای کاملاً واقعی و بی‌نظیر از مسابقات موتورسواری را ارائه می‌دهد. کیفیت بصری بازی در بالاترین حد ممکن خواهد بود و جزئیات سایه و بافت موتورسیکلت‌ها در اوج قرار دارند. تجربه موتورسواری هم دقت بیشتری پیداکرده است و افرادی که تجربه این مسابقات را در واقعیت دارند، تغییرات گیم پلی را کاملاً درک خواهند کرد.

استودیو بیشتر کنفرانس را به نسل بعدی کنسول‌ها اختصاص داده است و باور دارد که سخت‌افزار جدید، گیمرها را به دوره جدیدی از رقابت‌های موتورسواری می‌کشاند. سری بازی راید یک عنوان بی‌نقص از رقابت‌های موتورسواری است که تابه‌حال علاقه‌مندان زیادی پیداکرده است. جزئیات کامل بازی Ride 4 هنوز اعلام‌نشده است و باید دید چه موتورها و تیم‌هایی به بازی اضافه‌شده‌اند.

Ride 4 در تاریخ 8 اکتبر 2020 برابر با 17 مهر شمسی روی کنسول‌های فعلی و PC از طریق استیم منتشر می‌شود و در ژانویه هم روی کنسول‌های نسل نهم. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.