دانلود بازی MotoGP 21 برای PS5
دانلود بازی MotoGP 21 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی MotoGP 21 برای PS5

پارسی گیم 2 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
871 بازدید

دانلود بازی MotoGP 21 برای پلی استیشن 5

بازی‌های مسابقه‌ای آن سبک از بازی‌ها هستند که طرفداران به خصوصی داشته و شما را به آرزوی سرعت و هیجان می‌رسانند. به‌جز مسابقات اتومبیل‌رانی که عناوین بسیاری برای آن منتشرشده است، موتورسواری هم جز آن دسته از مسابقاتی بوده که به آن کم‌لطفی نشده و در طول تاریخ، عناوین زیادی را به چشم دیده است. تجربه کنترل موتورهای مختلف در یک بازی ویدیویی قطعاً تجربه‌ای لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهد بود که هرکسی را سرگرم می‌کند. بازی MOTO GP 21 از استودیو Milestone S.R.l به‌تازگی منتشرشده و با گرافیکی خیره‌کننده و گیم پلی‌ای مهیج قصد در ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر در امر موتورسواری به بازیکن دارد.

حالت‌های مختلفی در بازی وجود داشته تا هر بازیکنی به سلیقه خود از تجربه موتورسواری‌اش لذت ببرد. در بخش Career شما می‌توانید موتورسوار خود را بسازید، او را عضو تیم جدیدی کنید و یا حتی خود تیم را از صفر بسازید و برای تیم، اعضا و کابینه را استخدام کنید و وارد لیگ مسابقات موتورسواری شوید. همچنین مدیریت تیم و چالش‌های آن را نیز در این حالت می‌توانید تجربه کنید که عنصر جالبی در کنار مسابقات کلاسیک است.

در بازی بیش از 120 موتورسوار مختلف وجود دارد که هرکدام سبکی خاص برای مسابقه دادن دارند. در کنار این شما به 20 پیست مسابقه‌ای منحصربه‌فرد دسترسی دارید تا در آن‌ها مسابقه دهید و مهارت‌های خود را به چالش بکشید. به‌جز این وجود 40 موتورسوار تاریخی و معروف لیگ که هرکدام سوار بر موتور منحصربه‌فرد خود هستند برای انتخاب در بازی وجود دارد و امری حیرت‌انگیز است.

مهم‌ترین نکته‌ای که این بازی را خاص می‌کند، جلوه‌های خاص و گرافیک فوق‌العاده آن است. شما با یک بازی کاملاً امروزی و جدید روبه‌رو هستید که به‌تمامی جزییات در آن رسیدگی شده و تصاویر زیبا و نزدیک به واقعیتی را برای شما به نمایش می‌گذارد. شما باید تمامی جنبه‌های فنی موتورسیکلت‌ها را نیز بررسی کنید. برای مثال حجم سوخت مصرفی، دمای ترمزها و یا فرسایش تایرها همگی باید مدیریت شوند. امکان شخصی‌سازی لباس، کلاه‌خود و رنگ و برچسب‌های موتورسیکلت شما نیز وجود دارد تا استایل شخصی خود را داشته باشید و با پیروزی خود به سایرین فخرفروشی کنید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Dirt 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی MotoGP 21 برای PS5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Take your place on the starting grid and get ready for the most realistic and immersive MotoGP™ videogame ever.
Live the 2021 Season at its fullest with the classes MotoGP™, Moto2™, Moto3™. Live the most authentic and immersive 2-wheels racing experience with more than 120 official riders, over 20 tracks and new and improved features for an unprecedented level of realism. And for the first time, the Long Lap Penalty. Relive the history of MotoGP™ with more than 40 historic riders and their iconic bikes. Take full control of your managerial career: joining an official team or creating a brand new one it’s up to you. Then select your Staff: a team of professionals will assist you throughout the season and your career, helping you to take crucial decisions like the choice of the best contract and the development of your bike.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.