SpiderMan
یحیی رحیمی

بازی های جدید PlayStation Now معرفی شد: Marvel’s Spider-Man و Just Cause 4

یحیی رحیمی 20 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,269 بازدید

پلی استیشن امروز لیست بازی های جدید سرویس مبتنی بر حق اشتراک خود را به نام PlayStation Now اعلام کرده است و شاهد اضافه شدن بازی های بزرگی چون Marvel’s Spider-Man هستیم که طرفداران بسیار زیادی دارد.

بدون شک Marvel’s Spider-Man مهم ترین بازی ماه آوریل سرویس PS Now است. این بازی در سال 2018 عرضه شد و توانست خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین بازی های PS4 به همه بشناساند و موفقیت بزرگی کسب کند. این بازی هم از سوی بازیکنان و هم از سوی منتقدان حسابی تحسین شده است. اگر تا به حال فرصت نشده است که این بازی را دریافت کنید می توانید همان الان را تا 7 ژوئیه میلادی در اختیار داشته باشید.

دیگر بازی جدید PlayStation Now هم یک بازی جهان گستر دیگر این دفعه اما از سوی Square Enix است. بازی Just Cause 4 نیز به لیست بازی های این سرویس پیوسته است. هر چند که این بازی به اندازه عنوان دیگر پرطرفدار و تحسین شده نیست اما ساعت ها گیم پلی جذاب و داستان بی نظیری را آماده کرده است که می تواند شما را حسابی سرگرم کند. این بازی نیز تا روز 6 اکتبر میلادی در دسترس شما خواهد بود و می توانید از آن لذت ببرید.

در آخر بازی The Golf Club 2019 نیز به عنوان آخرین بازی به این سرویس آنلاین اضافه شده است. در زمانی که هیچ رقابت های ورزشی برای تماشا نداریم، افزودن این بازی می تواند به پر کردن این خلاء ایجاد شده کمک کند. قرار بود که رقابت های مسترز این هفته برگزار شود اما با توجه به وضعیت پیش آمده، تجربه آن در این بازی ویدیویی به نفع شما خواهد بود.

سرویس PlayStation Now با قیمت 10 دلار ماهانه در دسترس است و می توانید با خریداری آن، بازی های زیادی را داشته باشید. نظر شما در مورد بازی های این ماه چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.