fifa 20
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه FIFA 20 منتشر شد: هیجان خالص با همان اشتباهات قدیمی

یحیی رحیمی 3 مهر 1398 بدون دیدگاه
1,122 بازدید

کمپانی EA به تازگی بازی FIFA 20 را روانه بازار کرده است و قرار است که روز 27 سپتامبر نیز به صورت رسمی شاهد شروع بازی باشیم. منتقدان نیز به نوبه خود نقدها و بررسی های خود را از این بازی جدید ارایه کرده اند و همراه پارسی گیم باشید تا مروری به بررسی های وب سایت های مطرح گیم در مورد FIFA 20 بیندازیم.

FIFA 20 جدیدترین نسخه از فرانچایز شبیه ساز فوتبال فیفا است که از سال 1993 تا به حال وجود دارد و هر سال یک نسخه مخصوص را شاهد بوده ایم. امسال بخش های جدیدی مانند Volta Football به بازی اضافه شده است و همچنین تغییرات زیادی را شاهد هستیم. اما آیا واقعا این تغییرات مثبت بوده اند یا خیر؟

 Game: FIFA 20
Platforms: Nintendo Switch, PC, PS4, Xbox One
Developer: EA Romania, Vancouver
Release date: September 27
Price: $60 USD / £48 GBP / $87 AUD

GameSpot — 8/10

دارای مشکل و تکراری اما رضایت بخش و کامل. FIFA 20 به همان اندازه قبل خسته کننده است. بخش The Journey کنار گذاشته شده است اما Volta یک تجربه کاملا متفاوت را برای افرادی که به عمق بازی فکر می کنند ارایه می دهد. در حالی که Ultimate Team همچنان عملکرد خوبی دارد و باعث شرم است که بخش Career Mode همچنان مشکلاتی اساسی دارد و تازه اگر EA یادش بیتفد که چنین بخشی اصلا وجود دارد!

IGN — 7.8/10

fifa-20

بخش Volta یک افزونه فوق العاده به بازی FIFA 20 است و البته تماما کامل نیست اما روش جدیدی برای لذت بردن از بازی است و قطعا از بخش داستانی The Journey، تجربه درگیرکننده و دقیق تری را ارایه می دهد. هسته اصلی بازی نیز تغییراتی را شاهد بوده است اما در کل کنترل توپ به نظر کمی روانی خود را از دست داده است. FIFA 20 با کنار گذاشتن بخش هایی مانند Career و حالت آفلاین، تجربه ای مناسب است ما چشم گیر نیست.

USGamer — 4/5

fifa-20

FIFA 20 همان حس و حال سری بازی FIFA Street را زنده کرده است و بخش فوتسال آن شگفت انگیز است اما هسته اصلی گیم پلی بازی امسال فوق العاده درخشان است و حس لذت بخشی را منتقل می کند. آپدیت های انجام گرفته در مورد Career Mode و FIFA Ultimate Team نیز فوق اعلاده است نسخه امسال بازی به همه طرفداران پیشنهاد می شود.

The VG247  – 4/5
Eurogamer – No score
IGN – 7.8
Attack of the Fanboy – 4/5
Screen Rant – 4/5
Telegraph – 4/5
Hobby Consolas [Spanish] – 88/100
Gameblog [French] – 7

fifa 20 meta

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.