Call of Duty
یحیی رحیمی

عذرخواهی گروه سازنده ابزار هک و چیت بازی Call of Duty از بازیکنان

یحیی رحیمی 10 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,522 بازدید

هفت گذشته ابزاری در بازی های Call of Duty Modern Warfare و Call of Duty Warzone پیدا شد که حاشیه های زیادی برای بازی ایجاد کرد. این ابزار به بازیکنان اجازه هک بازی و بخش های مختلف آن را می دهد و اولین بار در استریم زنده یکی از کاربران توییچ پیدا شد که منجر به بستن اکانت این فرد هم شد. به دنبال این اتفاقات بود که Activision شکایت رسمی خود را از گروه CxCheats به ثبت رساند.

گروه CxCheats که مدت هاست ابزارهای چیت و هک بازی ها را به صورت غیرقانونی به فروش می رسانند، پشت وقایع پیش آمده برای بازی Call of Duty Warzone است. شکایت اکتیویژن باعث غیرفعال کردن ابزارهای هک و برداشتن آن‌ها از اینترنت شده است و باید دید چه جریمه ای در انتظار گروه نامبرده خواهد بود. CxCheats امروز مطلبی در دیسکورد منتشر کرده است و از کاربرانی که توسط این ابزار ضرر دیده اند، عذرخواهی کرده است.

در نتیجه دادخواهی اکتیویژن، تصمیم به خاتمه پشتیبانی از سرویس ها و محصولات مرتبط به Call of Duty شدیم. این محصولات به هیچ وجه به وب سایت برنخواهند گشت. ما از تمامی افرادی که به دلیل صدمه ای که به بازی وارد شده است، ضررده شده اند و آسیب دیده اند معذرت می خواهیم.

اعلامیه منتشر شده روی دیسکورد پاک شده است و تصویر به جا مانده از آن هم توسط ادمین های رددیت پاک شده است. چیتر و هکرهای زیادی با بهره گرفتن از دوران قرطینه خانگی به سود زیادی رسیده اند و شاهد رشد روز افزون آن‌ها بودیم. Infinity Ward ماه گذشته اعلامیه ای در این زمینه منتشر کرده بود و به چیترها اخطار داده بود که قبل از جدی شدن مساله، دست از این کار بردارند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.