Mass Effect
یحیی رحیمی

شایعه: ریمستر بازی Mass Effect Trilogy در ماه اکتبر منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 10 شهریور 1399 بدون دیدگاه
357 بازدید

مدت‌هاست در مورد نسخه ریمستر شده بازی Mass Effect Trilogy شایعات و گزارش‌هایی را دریافت کرده‌ایم. جف گراب که یکی از گزارش گرهای معتبر بازی‌های ویدیویی است، اخیراً خبرهای زیادی در مورد زمان انتشار بازی منتشر کرده است و باور دارد که این بازی امسال عرضه خواهد شد. گراب با شرکت در پادکست وب‌سایت GamesBeat، اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر کرده است.

او گفته است که EA به دنبال معرفی بازی Mass Effect Trilogy در اوایل ماه اکتبر است و قرار است اواخر همان ماه، بازی را به بازار عرضه کند. گراب افزوده است: به دلیل مشکلات پیش‌آمده ناشی از ویروس کرونا ممکن است بازی تأخیر بخورد و به همین دلیل تاریخ اعلام‌شده ممکن است تغییر کند و نباید به آن استناد کرد:

تا همین هفته پیش از معرفی بازی در اوایل اکتبر و انتشار آن در اواخر ماه خبر داشتیم. سال 2020 است و این تاریخ ممکن است دستخوش تغییر شود اما مطمئنم که همین امسال بازی منتشر می‌شود.

گراب در ادامه از قیمت 60 دلاری بازی Mass Effect Trilogy صحبت کرده است و اینکه مطمئن است بازی با همین قیمت و اواخر اکتبر منتشر خواهد شد. البته احتمال به تأخیر افتادن بازی وجود دارد و او نمی‌تواند چنین چیزی را تضمین کند و با توجه به اطلاعاتی که در دست دارد، فعلاً اکتبر تاریخ انتشار بازی خواهد بود.

SquadronsJeff Grubb یک بازی 40 دلاری است اما سه‌گانه مس افکت با قیمت 60 دلار منتشر می‌شود. مطمئنم که بازی همان اکتبر منتشر می‌شود اما تضمینی در مورد تغییر نظر مدیران وجود ندارد. آن‌ها هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌اند و گزینه تأخیر را روی میز دارند اما آخرین خبری که داشتم، ماه اکتبر بود. بعضی از من می‌پرسند آیا این یک بازسازی کامل است یا اینکه تنها دستی به سر و روی آن کشیده شده است، در این مورد مطمئن نیستم اما به نظرم تنها یک ریمستر را خواهیم دید و فکر نمی‌کنم بازی از نو ساخته شده باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.