FIFA 21
مهدی ملکی

بازی FIFA 21 را با 50 درصد تخفیف تهیه کنید

مهدی ملکی 6 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,387 بازدید

مجموعه بازی‌های ورزشی شرکت الکترونیک‌آرتز در چند سال اخیر حواشی زیادی را ایجاد کرده‌اند. بازی‌هایی که معمولاً به طور سالانه عرضه می‌شوند و چندان تغییرات به خصوصی را به نمایش نمی‌گذارند؛ علاوه بر این مورد، به استفاده بیش از حد خرید‌های درون برنامه‌ای می‌پردازند و حتی پس از پرداخت 60 دلار، محتوای کامل یک عنوان AAA را ارائه نمی‌کنند. به نظر می‌رسد با فرا رسیدن جمعه سیاه فرصت خوبی باشد که نگاهی گذرا به محبوب‌ترین مجموعه بازی ورزشی این شرکت یعنی FIFA و در حال حاضر آخرین نسخه بازی FIFIA 21 داشته باشیم.

در حالی که تنها چند روز به پایان تخفیف‌های جمعه سیاه باقی مانده است، هنوز هم بازی‌های جدیدی را می‌بینیم که با قیمت‌های باورنکردنی در دسترس قرار می‌گیرند. آخرین نسخه مجموعه بازی FIFA نیز در این قاعده جای گرفته است و هم اکنون می‌توان با یک تخفیف قابل ملاحظه، آن را تهیه کرد. بازی FIFA 21 در حال حاضر با تخفیفی 53 درصدی به قیمت 27.99 دلار رسیده است و یا به عبارتی دیگر در انگلستان با تخفیفی 33 درصدی، قیمت 32.99 پوندی را تجربه می‌کند.

این تخفیف برای تمام پلتفرم‌های نسل هشتمی و نهمی پابرجاست؛ به این معنی که شما اگر نسخه پلی‌استیشن 4 یا Xbox One این بازی را تهیه کنید، نسخه رایگان پلی‌استیشن 5 یا Xbox Series X/S را هم دریافت خواهید کرد. این نسخه نسل بعدی در تاریخ 4 دسامبر میلادی یا به عبارت دیگر در 15 آذر ماه سال جاری در اختیار دارندگان کنسول‌های نسل نهمی قرار می‌گیرد.

قیمت‌های این بازی در مناطق مختلفی که تخفیف خورده، در ادامه آورده شده است:

US: FIFA 21 PS4 (+ PS5 version) |  $27.99

US: FIFA 21 Xbox One (+ Xbox Series X version) | $27.99

UK: FIFA 21 PS4 (+ PS5 version) |  £32.99

بازی FIFA 21 نزدیک به دو ماه پیش و در تاریخ 15 مهر برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر شد. شما هم اکنون به وسیله قابلیت Backward می‌توانید در کنسول‌های نسل بعدی خود هم به تجربه این شبیه‌ساز فوتبال بپردازید.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.