velan-studios
یحیی رحیمی

EA به همراه استدیو Velan به دنبال ساخت یک بازی اکشن تیمی جدید هستند

یحیی رحیمی 6 فروردین 1398 بدون دیدگاه
578 بازدید

استدیو Velan قبلا همکاری های بزرگی با استدیوهای جهانی داشته است و برای مثال در تولید Destiny، Uncharted و Metroid Prime دست داشته است. حالا اخیرا کمپانی آمریکایی EA از همکاری نزدیک خود با این استدیو برای تولید بازی های جدید خبر داده است.

قرار است که از این به بعد خود EA به ناشر بازی های استدیو Velan تبدیل شود و این استدیو نیز وظیفه دارد بازی های خود را برای کنسول، PC و موبایل منتشر کند و هنوز البته پلتفرم هایی که این استدیو قرار است روی آن کار کند نیز معرفی نشده اند. یکی از اعضای بالارتبه کمپانی EA در مورد این همکاری جدید گفته است:

ایده های Velan برای ایجاد این تجربه جدید از بازی کاملا امیدبخش هستند و هنگامی که بازی آن‌ها را تجربه کردیم، همان لحظه از تجربه درگیرکننده و گیرای آن میخکوب شدیم. برای اینکه به استعدادهای جدید که بازی های فوق العاده ای در دست دارند کمک کنیم، نیازمند آن است که بازی آن‌ها را تجربه کنیم و برای همین اینجا هستیم. من از همکاری با Velan بسیار امیدوارم و می دانم که آن‌ها می توانند تجربه ای را ارایه کنند که مرزهای ساخت یک IP جدید را جابه جا کند و آن‌ها نوآوری هایی برای سرگرم کردن بازیکنان به شیوه های جدید دارند.

نظر استدیو نیز در مورد این همکاری صورت گرفته مهم است و رئیس فعلی استدیو باور دارد که باید روی ایجاد یک تجربه کاربر محور تلاش کنند و بازی آن‌ها باید با عنوان های امروزی کاملا تفاوت مشخصی داشته باشد. Velan اما برای ساخت بازی خود، 40 فرد جدید را تا آخر سال میلادی به استدیو اضافه خواهد کرد. افرادی که جذب این استدیو خواهند شد باید قادر به ساخت یک گیم پلی روان باشند که بازیکنان را به طراحی های عمیق و پیچیده راهنمایی کند و استایل جدیدی را ارایه دهد و بازیکنان را کاملا به چالش بکشد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از بازی در دست نیست و باید دید که بعدها چه اتفاقاتی خواهند افتاد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.