دانلود بازی The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled برای PC
دانلود بازی The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled برای PC

پارسی گیم 20 فروردین 1401 بدون دیدگاه
3,471 بازدید

دانلود بازی The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled برای کامپیوتر

ژانر اکشن و نقش آفرینی از آن دسته سبک بازی‌هایی است که به طور اختصاصی برای کامپیوتر ساخته می‌شدند. به لطف عناوینی مانند Diablo و The Elder Scrolls در دهه 90 میلادی، نام این ژانر در بین میلیون‌ها گیمر شروع به درخشیدن کرد و انتظار ساخته شدن بازی‌های شبیه آن‌ها به سرعت رشد کرد. یکی از بازی‌های کلاسیکی که در سال 2004 درون ژانر اکشن و نقش آفرینی منتشر شد، The Bards Tale نام دارد. این بازی محصول استودیوی InXile Entertainment بوده که یکی از کلاسیک‌ترین آثار آن زمان بر روی رایانه‌های شخصی و ژانر اکشن و نقش آفرینی به شمار می‌رود.

بازی The Bards Tale بر خلاف بسیاری از بازی‌های هم سبک خود که تاکید بسیاری بر روی اکشن نوبتی و فکری‌تر داشتند، گرافیک و محیطی سه بعدی را برای تعریف داستان خود انتخاب کرده و اکشن بازی نیز بسیار سرعتی و غیر نوبتی است. بازیکنان کنترل یک شاعر را به دست می‌گیرند که قابلیت استفاده از قدرت‌های جادویی و همچنین اسلحه‌های معمولی را داشته و باید مأموریت‌های فراوان بازی را به وسیله این توانایی‌ها پشت سر بگذارد. از نظر گیم پلی، بازی The Bards Tale شباهت زیادی به شاهکار کلاسیکی به نام Baldur’s Gate داشته که منبع الهام بی نظیری برای یک نقش آفرینی است.

به دلیل قدیمی شدن بسیاری از جلوه‌های بصری و بعضی از مکانیک‌های گیم پلی، استودیوی سازنده The Bards Tale تصمیم به انتشار نسخه‌ای بازسازی شده از این بازی کلاسیک گرفت که تحت عنوان The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled بر روی تمامی پلتفرم‌های مدرن منتشر شد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تجربه این بازی کلاسیک اکشن و نقش آفرینی بوده، این نسخه جدید بهترین مکان برای شروع است. بسیاری از المان‌های داستان سرایی، گیم پلی و مبارزه، درخشش تازه‌ای به لطف The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled داشته اند.

بازی The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled یک بازسازی فوق‌العاده از یک شاهکار کلاسیک نقش آفرینی است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های اکشن و نقش آفرینی ای مانند Baldur’s Gate و Diablo هستید و به دنبال یک اثر متفاوت، در عین حال آشنا می‌گردید، به هیچ وجه تجربه این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Submerged Hidden Depths و Baldur’s Gate III را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Bards Tale ARPG Remastered and Resnarkled برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Pentium 4 2Ghz / AMD AthlonXP 2400
Memory: 512Mb
Graphics: GeForce FX5700 or better / ATI Radeon 9600 or better
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 6GB of free space
Sound: DirectX 9 Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You are the Bard, a selfish rogue weary of pointless sub-quests and rat-infested cellars. Through magical song you summon characters to join your quest for coin and cleavage!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.