Sea of thieves
یحیی رحیمی

تعداد بازیکنان Sea of Thieves به 15 میلیون نفر رسید

یحیی رحیمی 31 تیر 1399 بدون دیدگاه
483 بازدید

سال 2020 مهم ترین زمان برای بازی Sea of Thieves بوده است. مدتی پیش گفته شد که این بازی در طول یک سال موفق به جذب 10 میلیون نفر بازیکن شده است و آمار جدیدی که امروز منتشر شده است، این رقم را به 15 میلیون نفر رسانده است.

استودیو Rare در آخریت توییت خود میزان بازیکنان Sea of Thieves را 15 میلیون نفر اعلام کرده است. این به معنی آن است که در طول 6 ماه گذشته، تعداد کاربران حدود 50 درصد افزایش پیدا کرده است و با توجه به اینکه بازی دو سال پیش منتشر شده است، رقم فوق العاده ای را شاهد هستیم.

مدیرعامل استودیو Rare به نام جو نایت گفته است که روند جذب بازیکنان در سال 2020 بهتر از سال گذشته بوده است. در واقع میزان بازیکنان آنلاین Sea of Thieves در 6 ماه سال 2020 نسبت به سال 2019 رشد خوبی داشته است و جدا از آن 3.3 میلیو نفر هم از ماه گذشته به بازی پیوسته اند و به همین دلیل ژوئن 2020 بزرگ ترین ماه برای بازی دزدان دریا از زمان انتشار تا به حال بوده است.

دلیل افزایش رشد کاربران به عرضه بازی روی استیم برمی گردد. انتشار این بازی روی استیم تاثیر بسیار زیادی روی کاربران و میزان فروش داشت و در همین مهلت کم، بیش از 1 میلیون نسخه از بازی روی استیم به فروش رفته است و اگر نگاهی به چارت پرفروش ترین های ماه گذشته استیم بیندازیم، Sea of Thieves را در در میان 5 بازی برتر خواهیم دید.

مایکروسافت از روند به دست آمده راضی است و قرار است بازی را روی کنسول Xbox Series X با ظاهر بهبود یافته و ویژگی های جدید منتشر کند که قطعا تعداد کاربران آن را بالا خواهد برد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.