The Lord of the Rings Gollem
یحیی رحیمی

اولین تیزر رسمی بازی The Lord of the Rings: Gollum منتشر شد

یحیی رحیمی 4 شهریور 1399 بدون دیدگاه
727 بازدید

بازی The Lord of the Rings: Gollum یک اثر اکشن ماجراجویی است که مدتی گذشته توسط استودیو Deadalic Entertainment معرفی شد. این بازی بر اساس کتاب های معروف ارباب حلقه ها ساخته شده است و قرار است در سال 2021 روی کنسول های جدید منتشر شود. امروز تیزر کوتاهی از بازی منتشر شده است که اطلاعات زیادی از آن در اختیار ما قرار نمی دهد اما می دانیم که روند توسعه بازی هنوز ادامه دارد.

در تیزر منتشر شده می توانیم گولم را ببنیم که از یک غار بیرون می آید و به یک آتش فشان در حال انفجار خیره می شود که ممکن است همان کوهستان Doom باشد. با گذشت یک سال و نیم از معرفی بازی، این چیزی نیست که حالا از استودیو انتظارش را داشته باشیم اما ممکن این سرنخ حضور بازی در رویدادهای هفته آینده باشد و ممکن است بالاخره از داستان کلی و گیم پلی بازی خبردار شویم.

Lord-of-the-Rings-Gollum

بازی The Lord of the Rings: Gollum، بازی باز را در نقش یگ گولم قرار می دهد که یک سفر بسیار خطرناک و ماجراجویانه را در دنیای ارباب حلقه ها شروع می کند. گولم همان بخش بد شخصیتی این کاراکتر است اما بعضی اوقات بخش خوب شخصیت به نام Smeagol را هم کنترل خواهید کرد. در آخر نقطه در بازی پیش خواهد آمد که باید تصمیم بزرگی بگیرید: یا به طور کل راهنمایی های Smeagol را بپذیرید یا اینکه قوانین ناعادلانه گولم را به جان بخرید.

در مورد گیم پلی و مکانیسم های آن چیزی منتشر نشده است و از تیزر کوتاه منتشر شده می توانیم ببینیم که با یک بازی مخفی کاری سر و کار داریم. استودیو به دنبال انتشار بازی ارباب حلقه ها: گولم در سال 2021 و روی کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 است. با توجه به تصاویر و اسکرین شات های منتشر شده از بازی، بعید است با گرافیک پرجزئیات و تعیین کننده ای روبه رو باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.