Gears-POP
یحیی رحیمی

تاریخ عرضه بازی Gears POP مشخص شد

یحیی رحیمی 30 مرداد 1398 2 دیدگاه
615 بازدید

بازی Gears POP را به یاد دارید؟ این بازی یک استراتژی برگرفته از سری Gears of War است که با شخصیت های کوچک و کارتونی مزین شده است. حالا تاریخ عرضه این بازی اعلام شده است و به نظر بازی در تاریخ 22 اوت میلادی در دسترس پلتفرم iOS، اندروید و ویندوز 10 قرار خواهد گرفت.

این بازی حدود 30 شخصیت مختلف را در بر دارد و می توانید هر بار این شخصیت ها را ارتقا دهید و آماده تر به میدان مبارزه وارد شوید. هدف اصلی در این بازی نیز دفاع در مقابل امواج دشمن در یک مبارزه استراتژیک در مقابل دیگر بازیکنان است. به طور کلی بازی ایده جالبی دارد و همچنین طراحی آن نیز فوق العاده بامزه انجام گرفته است و به نوعی چهره مهربان و بامزه ای از سری Gears of War را نشان می دهد.

مایکروسافت دیروز اطلاعات فوق العاده زیادی در مورد بازی Gears 5 نیز منتشر کرد و حالا نگاه عمیق تری به بخش Horde بازی داریم و همچنن حالت Co-Op PvE بازی نیز فوق العاده پیشرفت کرده است و حتی می توان در گروه های 5 نفره نیز به مبارزه علیه دشمن پرداخت. هنوز گیم پلی حالت داستانی بازی منتشر نشده است و احتمالا به زودی نیز تریلر آن را دریافت کنیم.

اینکه یک بازی موبایل از سریGears of War را بالاخره خواهیم دید فوق العاده هیجان انگیز و است باید دید که بازی در عمل چطور خواهد بود و امیدواریم که همان جذابیت بازی اصلی را داشته باشد. بالاخره می توانیم یک بازی درست و حسابی نیز روی موبایل های هوشمند خود داشته باشیم. Gears POP فردا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و در نتیجه لازم نیست مدت زیادی برای دریافت بازی نیز صبر کنید. همچنین Gears 5 نیز در تاریخ 10 سپتامبر روی Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی Gears POP چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    شروین

    مهمان

    ۲سپتمبر این بازی‌عرضه میشه.یعنی ۱۰ شهریور.تو اپ استور تاریخ دقیق انتشارش هست

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به شروین

      نویسنده

      دوست عزیز تاریخی که شما میگین تو E3 2019 اعلام شده، این تاریخ تو آخرین قسمت Inside Xbox تغییر داده شد. می تونید همین الان بازی رو دریافت کنید. نسخه 1.1 بازی نیز در دسترس دانلوده