Crash Bandicoot 4
یحیی رحیمی

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time معرفی شد؛ عرضه در اکتبر

یحیی رحیمی 3 تیر 1399 بدون دیدگاه
804 بازدید

بالاخره بعد از مدت ها گمانه زنی، فرانچایز کرش با نسخه جدیدی برگشته است. بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time امروز معرفی شد و این بازی قرار است روز دوم اکتبر میلادی روی کنسول های Xbox One و پلی استیشن 4 منتشر شود.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time توسط استودیو Toys for Bob توسعه یافته است و همچنین Activision مسئولیت نشر آن را برعهده دارد. این بازی دقیقا دنباله آن چیزی است که استودیو ناتی داگ در چند سال پیش توسعه داده بود و به نظر تغییرات زیادی را شاهد هستیم.

با تماشای تریلر معرفی بازی می توانیم اطلاعاتی کلی از آن پیدا کنیم. این بازی مشابه عنوان های کرش باندیکوت پیشین است و در نتیجه حتما از آن خوشتان خواهد آمد. این بازی های توانایی های مختلفی به شخصیت شما نیز اعطا کرده است و به نظر قادر به انتخاب افرادی چون Doctor Neo Cortex و Coco خواهیم بود.

گرافیک بازی حالا به اوج خود رسیده است و این فرانچایز هیچ گاه به این اندازه زیبا و درخشان نبوده است و شاهد یک عنوان فوق العاده هستیم. استودیو در مورد نسخه های مختلف بازی نیز صحبت کرده است و اگر نسخه دیجیتالی را خریداری کنید، یک پوسته جدید برای کرش و کوکو دریافت خواهید کرد که ظاهری مشابه دهه 80 میلادی به شما خواهد بخشید.

داستان بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در مورد دکتر نئو و دکتر نفاریوس است که حالا از زندانی فضایی فرار می کنند و باعث ایجاد خلاء بزرگی در کهکشان می شوند و همین مرج و مرج بزرگی را ایجاد می کند. در سوی دیگر کرش و کوکو باید با یکدیگر همکاری کنند و بالاخره همه چیز را به حالت اولیه خود برگردانند. این بازی هشتمین نسخه فرانچایز Crash است که بعد از سالها سکوت منتشر می شود.

همان طور که در بالا نیز گفته شد، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time روز 2 اکتبر میلادی یا 11 مهر روی کنسول Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد. فعلا صحبتی از پلتفرم های دیگر و نسل بعدی نیست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.