Call-of-Duty-Black-Ops-Cold-War
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty Black Ops: Cold War تایید شد؛ معرفی هفته آینده

یحیی رحیمی 30 مرداد 1399 1 دیدگاه
1,632 بازدید

نسخه بعدی بازی ندای وظیفه یکی از بحث های جنجالی دنیای بازی در طول چند ماه اخیر بوده است. شایعات زیادی از وجود بازی خبر می دادند و Activision هم با تیزرهای پی در پی، معرفی نسخه بعدی را قوت می بخشید. بالاخره امروز بازی Call of Duty Black Ops: Cold War توسط اکتیویژن تایید شد و این مهر اتمام شایعات بازی است. قرار است هفته آینده معرفی کامل بازی انجام شود اما تریلر منتشر شده هم می تواند اطلاعات اولیه خوبی به ما دهد.

با نگاه به تریلر کوتاه منتشر شده، می توانیم اسم Call of Duty Black Ops: Cold War را ببینیم و بالاخره اسم بازی همانی است که قبلا در اطلاعات لو رفته مشاهده کرده بودیم. ویدیو صحنه هایی از دهه 60 آمریکا و جنگ سرد را نشان می دهد و راوی هم با لهجه روسی صحبت می کند. به نظر می رسد نسخه جدید بر اساس اتفاقات واقعی ساخته شده باشد زیرا که در آخر گفته می شود: تاریخ خود را بدان وگرنه مجبور به تکرارش می شوی.

در آخر تاریخ 26 اوت برابر با 5 شهریور نشان داده می شود. این تاریخی است که قرار است بازی به طور رسمی معرفی شود و تریلر گیم پلی بازی را دریافت کنیم. در حال حاضر می دانیم بازی در مورد جنگ سرد است و اتفاقات میان شوروی و ایالات متحده را به تصویر می کشد اما مشخص نیست کدام اتفاقات داخل بازی خواهند بود. باید منتظر معرفی کامل بازی Call of Duty Black Ops: Cold War توسط Treyarch و Raven Software بمانیم و امیدواریم که نسخه بهتری نسبت به قبل ببینیم.

بخش آنلاین قطعا مهم ترین قسمت بازی برای طرفداران خواهد بود. صحبت هایی از حضور Warzone در این نسخه هم شنیده می شود و باید دید چه مودهایی در حالت مولتی پلیر استفاده شده است. لازم است تا 5 شهریور منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    asa

    مهمان

    این بازی همون کال اف دیوتی بلک اپس 5 هست؟

    پاسخ دهید