یحیی رحیمی

از امروز می توانید بخش Blackout بازی Black Ops 4 را برای یک هفته رایگان بازی کنید

یحیی رحیمی 28 دی 1397 بدون دیدگاه
816 بازدید

بازی های سبک Battle Royale همانند PUBG و Fortnite تاثیر شگرفی روی دنیای بازی های ویدیویی گذاشتند و همه استدیوهای بازی سازی را به پتانسیل این سبک آشنا کردند و بعد از آن بود که کمپانی های بازی سازی شروع به ساخت بازی Battle Royale خود کردند. یکی از این کمپانی ها Activision بود و با بخش جدید Blackout موفق به کشاندن بازیکنان زیادی به Black Ops 4 شد.

Activision به تازگی برای جذب بازیکنان بیشتر و همچنین آشنایی در مورد نحوه عملکرد این بخش، یک رویداد رایگان در نظر گرفته است که می توانید تمام هفته را به صورت رایگان به تجربه Blackout در کنسول های نسل هشتم و همچنین رایانه های شخصی بپردازید. همه می توانند از این فرصت مناسب استفاده کنند.

در این هفته می توانید به تمامی شخصیت ها، نقشه ها، سلاح ها و لباس های جنگی در تمام بازی دسترسی داسته باشید. تمام آیتم های به دست آمده در بازی و همچنین پیشرفت های کسب شده بازیکنان بعد از خرید بازی در دسترس خواهد بود.

به تازگی مود جدیدی برای Black Ops 4 منتشر شده است که در نسخه رایگان نیز در دسترس خواهد بود و به بازیکنانی که از دور حذف شده اند اجازه می دهد تا دوباره با چتر نجات خود به بازی بازگردند و البته دیگر قادر به حضور در حلقه نهایی نخواهند بود و نمی توانند مقام بیاورند. نسخه رایگان Black Ops 4 در حال حاضر برای PlayStation 4 در دسترس است و به زودی در دسترس دیگر پلتفرم ها نیز قرار خواهد گرفت.

بازیکنان PlayStation می توانند با جستجوی عبارت Black Ops 4 در صفحه اصلی کنسول خود به دانلود بازی بپردازند. در کنسول Xbox نیز باید همین عبارت را در فروشگاه داخل کنسول جستجو کنید و روی دکمه خرید کلیک کنید و به جای آن Try را انتخاب کنید. این حالت برای PC و از طریق Battlenet در دسترس است و تنها کافی است دکمه try را کلیک کنید.

تا روز 24 ژانویه برای استفاده از رویداد رایگان Black Ops 4 Blackout فرصت دارید و این پیشنهاد استثنایی را از دست ندهید.

منبع: VG724

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.