دانلود بازی Godhood برای PC
دانلود بازی Godhood برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Godhood برای PC

پارسی گیم 23 مرداد 1399 5 دیدگاه
9,399 بازدید

دانلود بازی Godhood برای کامپیوتر

مذهب تأثیر زیادی روی کره زمین گذاشته است. از ایجاد عبادتگاه‌ها تا جنگ‌های صلیبی و حکومت‌های جدید؛ همه این‌ها جزو نتایج ادیان و مذاهب به‌حساب می‌آیند. استودیو Abbey Games با تمرکز روی ادیان مختلف، تصمیم به انتشار بازی Godhood گرفته است. در این بازی یک مذهب جدید ایجاد خواهید کرد و سپس مرزهای آن را به سراسر دنیا خواهید کشاند. این بازی استراتژیک نوبتی است که مراحل ایجاد یک مذهب جدید را به تصویر می‌کشد. چالش‌های زیادی همچون مبارزه باخدایان دروغین و دعوت به سمت دین جدید وجود دارد. باید حریفان خود را از دور خارج کنید و جلوی پخش دروغ را میان مردم بگیرید: تنها یک دین راستین در این بازی وجود دارد.

در ابتدای بازی Godhood باید اسم دین خود را مشخص کنید. هراسمی که دوست دارید را می‌توانید روی این باور جدید بگذارید. سپس یک سری قوانین اولیه برای مذهب ایجاد خواهید کرد و به این شکل اولین پیروان گرد شما جمع خواهند شد. این دنیای مردمی کوچک در روستاهایی ساده و بی‌آلایش است. انتخاب آنکه دین شما به چه شکل باشد، سرنوشت آن تعیین خواهد کرد. ممکن است آیینی مشابه بودیسم را انتخاب کنید و بیشتر به مدیتیشن و حالات روحی توجه کنید یا اینکه مانند مذهب کاتولیک جنگ صلیبی به راه بیندازید و هر که علیه دین شما باشد را با ضرب شمشیر نابود کنید. در طول بازی مدام این سؤال برای شما پیش می‌آید: این دین چه فرهنگی در آینده ایجاد خواهد کرد؟ آیا از دل آن کریسمس پدید می‌آید یا آیین قربانی؟ دین تازه تشکیل‌شده حتماً با دشمنانی مواجه خواهد شد و ممکن است مجبور به شرکت در جنگ شوید. نیروهای خود را انتخاب کنید و مبارزه‌ای نوبتی را علیه کفار بچشید.

امکان گسترش دین موردنظر توسط ساخت عبادتگاه‌های جدید در سراسر جهان وجود دارد. به این شکل می‌توانید افراد بیشتری را به جمع پیروان خود اضافه کنید و از پولی که به دست می‌آورید، به‌منظور ارتقای ارتش و ساخت معابد جدید استفاده کنید. گرافیک بازی به‌صورت کارتونی کارشده است که تجربه‌ای بامزه و مفرح در اختیارتان قرار می‌دهد. موسیقی‌های دل‌نشینی در کنار گرافیک بامزه استفاده‌شده است و اجازه نمی‌دهد حوصله‌تان سر رود. از میان قوانین اخلاقی موجود در مذاهب انتخاب کنید و یک دین جدید ایجاد کنید. تشکیل ادیان یکی از بخش‌های مهم تاریخ بشر به‌حساب می‌آید و بازی Godhood شبیه‌سازی کامل از آن دوران ارائه می‌دهد. همه‌چیز به تصمیمات شما بستگی دارد و درنتیجه عاقلانه بیندیشید. در این سبک بازی‌های Plague Inc و The Banner Saga 3 را هم تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Godhood با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: AMD FX 3.5 GHz / Intel i3 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: PLEASE NOTE: There is a compatibility issue with NVIDIA GeForce GTX 960M and 970M video cards that may make the game unplayable!

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 3.5 GHz / Intel i5 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 7700 / NVIDIA GeForce GTX 650
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Guide your Disciples, create your own Religion, and obtain glory! Inspire growth in your Disciples so they may challenge the false gods and convert their followers. Defeat your rivals, and become the One Truth!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    احسان ابرقویی

    مهمان

    ببخشید روی سیستم 32 بیتی اجرا میشه؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احسان ابرقویی

      پشتیبانی

      ویندوز ۶۴ بیت نصب کنید

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    ببخشید فایلو وقتی باز میکنم یه علامت سی دی داره که اونو میزنم یه فایل دیگه باز میشه و ستاپو میزنم و نصب میکنم اما بعد از نصب ایکونی که از بازی روی دسکتاپ میاد اصلا برای بازی نیست و باز نمیشه و کلا اگر میشه نحوه نصب این بازیو بگید ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hadi

    مهمان

    سلام این بازی روی ویندوز 10 اجرا می شه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به hadi

      پشتیبانی

      سلام
      بله