دانلود بازی The Banner Saga 3 برای PC
دانلود بازی The Banner Saga 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Banner Saga 3 برای PC

پارسی گیم 9 بهمن 1398 بدون دیدگاه
4,710 بازدید

دانلود بازی The Banner Saga 3 برای کامپیوتر

بازی The Banner Saga 3، آخرین نسخه از سه‌گانه‌ی بنر ساگا است که توسط Stoic ساخته شده است. این سری بازی در سبک نقش‌آفرینی تاکتیکال است که مبارزات بازی، نوبتی یا همان Turn-based است. این بازی الهام زیادی از فرهنگ وایکینگ ها گرفته است که می‌تواند برای دوستداران دنیای نورث، جالب باشد.

بنر ساگا، یک داستان جالب دارد که وقایع آن به بازیباز برمی‌گردد؛ یعنی رخ دادن بسیاری از وقایع بازی، به انتخاب‌های شما در طول بازی بر می‌گردد. داستان بازی، ادامه ای بر وقایع دو نسخه‌ی قبل است که برای تجربه‌ای کامل از بازی، بهتر است نسخه‌های قبل را هم بازی کنید. بازی شخصیت‌های قابل بازی زیادی دارد و انتخاب‌های شما با یک شخصیت، می‌تواند تاثیر مستقیمی بر یک شخصیت دیگر بگذارد و این مسئله باعث می‌شود تا در تصمیم‌گیری‌های خود، دقت بیشتری کنید. در نسخه‌ی سوم شما بیشترین تعداد قهرمان را در طول سری ملاقات خواهید کرد که تعداد آن‌ها به 40 نفر می‌رسد. فقط این را بدانید که در این بازی، هیچ شخصیتی حتی اصلی‌ترین شخصیت‌ها هم در امان نیستند و انتخاب‌های شما و تاثیرات بعد از آن، می‌تواند باعث مرگ شخصیت‌ها شود. باید حواستان باشد که کمتر انتخابی در بازی پیش روی شما است که کاملاً بی‌تأثیر باشد؛ حتی ساده‌ترین انتخاب‌هایی که شاید اصلاً انتخاب به نظر نیایند. روایت داستانی قوی و تأثیرات بالای انتخاب‌های شما، یکی از نقاط مثبت و قوی این بازی است و شاید بهبود یافته‌ترین نسخه از نظر داستانی، نسخه‌ی سوم و پایانی بازی باشد.

مبارزات بازی حالت مرحله‌ای دارند که باعث می‌شود سرعت مبارزات بسیار پایین باشد. البته در نسخه‌ی سوم، سازندگان با اضافه کردن دشمنان جدید و توانایی‌های منحصر به فرد، تا بخش زیادی این کمبود سرعت را جبران کرده اند. نقش‌آفرینی بودن بازی هم خود را نشان می‌دهد و پیدا کردن آیتم‌ها، می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند. بازی در مورد یک نوع آخرالزمان تاریکی است اما دشمنان شما به هیولاها محدود نمی‌شوند و تعداد قابل توجهی از مبارزات، با انسان‌ها است که البته اکثر آن‌ها تسخیر شده توسط تاریکی‌اند. وظیفه‌ی شما در بازی، صرفاً مبارزه کردن و شکست دادن دشمنان نیست؛ بلکه شما باید بیشترین تعداد قهرمان ممکن را از مرگ نجات دهید و تا آخر بازی آن‌ها را زنده نگه دارید. بازی دارای کلس‌های متنوع و متفاوتی است که باعث می‌شود تنوع خوبی به بخش مبارزات اضافه شود و یکنواختی را از بین ببرد. قهرمانان بازی نیز هر کدام توانایی‌های خود را دارند و همه‌ی آن‌ها به یک شکل مبارزه نمی‌کنند.

بازی بنر ساگا سه، یک پایان قوی برای این مجموعه است. اگر از طرفداران این مجموعه هستید، هرگز تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید. اگر تا به حال هیچ نسخه از این سری را تجربه نکرده اید، به احتمال زیاد از داستان بازی لذت خواهید برد؛ به عبارتی اگر از دنیای نورث مانند و داستان‌های انتخابی لذت می‌برید و مبارزات نوبتی برای شما حوصله سربر نیست، سری بنر ساگا یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید در این سبک تجربه کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Banner Saga 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows 7 SP1
Processor:Intel Core 2 Duo 1.8Ghz or AMD Athlon X2 2.4 Ghz
Memory:2 GB RAM
Graphics:Nvidia GeForce 8800GT and higher ; ATI radeon HD 3850 and higher
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 10
Processor:Intel Core 2 Quad 2.7Ghz or better, AMD Phenom II X4 3Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:Nvidia GeForce 8800GT and higher ; ATI radeon HD 3850
DirectX®:9.0c
Hard Drive:10 GB available space
Sound:Direct Sound Compatible
Other Requirements:Broadband Internet connection

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Banner Saga 3 was developed by Stoic, a studio founded by former BioWare employees. Following the release of 2016’s The Banner Saga 2, Stoic expressed interest in creating a third instalment, noting that the fictional universe they created had plenty more storytelling opportunities. Speaking at the 2016 NASSCOM Game Developer Conference, Stoic co-founder John Watson, re-iterated their intention to complete The Banner Saga trilogy of games. He estimated the budget required would be $2M, and said that they had considered external funding.

In January 2017, The Banner Saga 3 was announced with the launch of a crowdfunding campaign on Kickstarter. The goal of $200,000 was achieved in less than a week, and the campaign concluded in March with $416,986 raised towards the game’s development. While the majority of the funding would still come from Stoic themselves, Watson said that the Kickstarter campaign would also create a community of enthusiastic testers.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.21 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.