Sam Fisher Splinter Cell
یحیی رحیمی

سم فیشر اپراتور بعدی بازی Rainbow Six Siege خواهد بود

یحیی رحیمی 22 مرداد 1399 بدون دیدگاه
791 بازدید

یوبی‌سافت امروز توسط تریلر کوتاهی از اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرد. پس از گمانه زنی ها و شایعات مختلف، این سم فیشر از دنیای Splinter Cell است که به عنوان شخصیت جدید بازی رینبو 6 برخواهد گشت.

یوبی‌سافت بالاخره شخصیت افسانه ای سری بازی اسپلینتر سل را به عنوان اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی کرد. او یکی از اپراتورهای جدیدی خواهد بود که در طی رویداد Operation Shadow Legacy در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. قرار است اطلاعات بیشتری از این شخصیت همچون ویژگی های مخصوص به او و سبک گیم پلی در روز 16 اوت در اختیار علاقه مندان قرار گیرد و فعلا چیزی در مورد ویژگی های شخصیتی او نمی دانیم.

اضافه شدن سم فیشر به بازی Rainbow Six Siege بدون شک یکی از سورپرایزهای شیرین یوبی‌سافت است اما باید گفت که چندان از اعلام خبر، غافل گیر نشدیم. مدت هاست که از حضور سم فیشر در دنیای رینبو می شنویم و افراد مختلفی تا به حال از اضافه شدن این هیرو خبر داده اند و حتی خود طراحان بازی Siege هم حضور او را به نوعی تایید کرده بودند.

Sam-Fisher-Rainbow-Six-Siege

از آنجایی که هیچ خبری در مورد توسعه نسخه بعدی Splinter Cell وجود ندارد، حضور سم فیشر در چنین بازی می تواند خبر خوبی برای طرفداران این قاتل بی رحم باشد. چند وقت پیش از ساخت انیمه اپسلینتر سل هم شنیدیم و یوبی‌سافت به خوبی در حال استفاده از شهرت به دست آمده این شخصیت محبوب بازی های ویدیویی است. فیشر در دیگر بازی های یوبی‌سافت همچون Ghost Recon و Elite Sqaud هم حضور پیدا کرده بود و شایعاتی در مورد ساخت نسخه جدید اسپلینتر سل هم وجود دارد و باید دید صحت آن‌ها کی تایید خواهد شد.

بازی Rainbow Six Siege روی کنسول های PS4، Xbox One و PC در دسترس است و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در این مورد باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.