golden gun rainbow
یحیی رحیمی

Rainbow Six Siege مود Golden Gun را دریافت خواهد کرد

یحیی رحیمی 28 بهمن 1398 بدون دیدگاه
992 بازدید

یوبی‌سافت مدتی پیش قول داد که برای چندین سال آینده نیز از بازی Rainbow Six Siege پشتیبانی کند و حتی تعداد اپراتورهای آن را به 100 برساند. هر چند که روند اضافه شدن هیروهای جدید اندکی کند شده است اما مودهای تازه ای برای بازی در نظر گرفته شده اند و قرار است مود Golden Gun از بازی قدیمی GoldenEye 007 مخصوص کنسول N64 به بازی اضافه شود.

سن بسیاری از ماها به آن زمان قد نمی دهد اما بازی GoldenEye در سال 1997 عرضه شد و توانست به یکی از محبوب ترین شوترهای اول شخص بازار تبدیل شود. قواعد بازی بسیار آسان است: هر فرد یک تفنگ به دست دارد که یک گلوله آن حریف را می کشد اما باید هر دفعه دوباره یک گلوله در تنفگ قرار داد و آن را ریلود کرد. حالا تفنگی که قرار است این مکانیسم را در Siege دریافت کند، D-50 Deagle است.

جدا از این مکانیسم، خود تفنگ نیز طلایی رنگ شده است و یک پوسته جذاب برای آن در نظر گرفته شده است. هر چند که این مود به عنوان حالت Arcade اضافه خواهد شد و این حالت نیز برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود و به نوعی برای سرگرم شدن هستند. کارگردان بازی گفته است که در طول هر فصل چندین رویداد به این شکل اضافه خواهند شد و البته هنوز رویدادهای بلند مدت تری نیز در برنامه کار داریم.

گفتنی است دیگر مودهای Arcade نیز در دست ساخت است و فعلا صحبتی در مورد آن‌ها بیان نشده است. از جمله مودهای جدید نیز می توان به Drone Hide and Seek اشاره کرد و در این حالت هر بازیکن یک درون را کنترل می کند و به نوعی حالت قایم باشک را دارد و یک تیم باید درون های حریف را پیدا کند و تیم دیگر نیز باید فرار کند. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.