the-last-of-us-part-ii
یحیی رحیمی

بالابردن درجه سختی بازی The Last of Us Part II با ارایه دو مود جدید

یحیی رحیمی 21 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,238 بازدید

بازی The Last of Us Part II پس از سالها توسعه و تلاش یک تیم گسترده به بازار عرضه شد و توانست فروش خوبی را کسب کند. این بازی دچار حاشیه هایی شد اما از لحاظ منتقدان به عنوان یکی از بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 شناخته شد و تحسین افراد مختلی را به دنبال داشت. وجود گزینه های متعدد شخصی سازی و تنظیمات مختلف برای افراد معلول و ناتوان، از جمله ویژگی های مثبت بازی است اما افرادی که نگران درجه سختی بازی بودند، با دریافت دو مود جدید، چالش های سختی را خواهند چشید.

با انتشار آپدیت 1.03 بازی The Last of Us Part II، دو تروفی جدید اضافه شده اند. یکی از آن‌ها به پایان رساندن بازی در حالت Grounded و دیگری نیز تکمیل داستان در مورد Permadeath است. هیچ کدام از این دو حالت را نمی توان در بازی پیدا کرد و این به معنی آن است که هر دو به زودی اضافه خواهند شد. می توانید در زیر تصویر دو تروفی گفته شده را مشاهده کنید.

the last of us trophy

داستان بازی The Last of Us Part II بسیار طولانی است و انجام آن در حالت Survivor که بالاترین درجه سختی فعلی است، چالش بسیار سختی است و همه قادر به بازی در این حالت نیستند. حالا که دو خالت جدید هم اضافه می شود، درجه سختی بازی به نقطه ای غیرقابل تصور خواهد رسید. در حال Permadeath، یک بار مرگ کافی است تا بازی را دوباره از اول شروع کرد. در این حالت باید بدون اینکه جان خود را از دست دهید، تمام داستان را از طی کنید.

اگر خوره بازی های ویدیویی هستید و دنبال چالش سختی می گردید، مودهای در شرف انتشار بازی The Last of Us Part II را از دست ندهید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.