دانلود بازی Company of Crime برای PC
دانلود بازی Company of Crime برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Company of Crime برای PC

پارسی گیم 21 مرداد 1399 بدون دیدگاه
8,255 بازدید

دانلود بازی Company of Crime برای کامپیوتر

جرم و جنایت یکی از موضوعات هیجان‌انگیز سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های ویدیویی است. باید اذعان کرد که بسیاری از ما پای سریال پیکی بلایندرز نشسته‌ایم و از اقدامات این گروه تبه‌کار انگلیسی به وجد آمده‌ایم. استودیو Resistance Games با الهام از دهه جرم و جنایت انگلستان ما را به سفری هیجان‌انگیز در دل یک بازی استراتژیک نوبتی برده است. Company of Crime یک عنوان تاکتیکال جذاب همانند سری بازی XCOM است که به تهیه‌کنندگی شرکت 1C Entertainment به بازار عرضه‌شده است. به لندن سفر کنید و امپراتوری جرم و جنایت خود را برپا کنید یا اینکه در کنار پلیس اسکاتلندیارد بایستید و جلوی تخریب پایه‌های مملکت را بگیرید؛ انتخاب با شماست.

بازی Company of Crime شمارا به دهه 60 انگلستان می‌برد. شهر لندن که قلب فرهنگ دنیاست و به یکی از مهم‌ترین نقاط اقتصاد جهانی تبدیل‌شده است، با مشکلات رشد گروه‌های تبهکار مواجه می‌شود. شما به‌عنوان رهبر گروهی جدید وارد لندن خواهید شد و شروع به گسترش امپراتوری خود خواهید کرد. هدف اصلی شما برپاساختن بزرگ‌ترین خطه تبه‌کاران زیرزمینی است. بازی به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که امکان قرار گرفتن کنار پلیس‌های اسکاتلندیارد را هم دارید و در صورت انتخاب این بخش، باید گروه‌های خلاف‌کار سطح شهر را پیدا کنید و آن‌ها را نابود کنید. چنین بازی‌هایی را به‌مراتب دیده‌ایم اما قرار گرفتن در مقام رهبر یک گروه خلاف‌کار مزه بیشتری دارد. تیم شما متشکل از چندین شخصیت است که هرکدام دارای ویژگی خاصی هستند، یکی می‌تواند سرقت‌ها را سرعت بخشد، دیگری توانای زیادی در تیراندازی دارد و افراد دیگر هم به همین شکل. سؤال اصلی آن است که چه کسی لندن را فتح خواهد کرد؟ پلیس یا خلاف‌کارها؟

گیم پلی بازی Company of Crime به‌صورت نوبتی است و برای مبارزات باید ابتدا تصمیم بگیرید و سپس شلیک کنید؛ آنگاه منتظر حریف باشید تا نوبتش را انجام دهد و سپس شما. برای برنده شدن لازم است حرکات دشمن را محدود کنید و تعداد آن‌ها را کاهش دهید، سپس از المان غافل‌گیری استفاده کنید و همه آن‌ها را تار و مار کنید. مخفی‌کاری بخشی از بازی است و در صورت کشتن دشمن در تاریکی، شانس کمتری برای دیده شدن دارید. درصورتی‌که دشمن در حال تیراندازی باشد، بهترین شیوه آن است که پناه بگیرید و آنگاه نقشه‌ای برای پیروزی بچینید، وگرنه کلاهتان پس معرکه است. مکانیسم‌های بازی به شما اجازه می‌دهند تا اقدامات تبه کارانه خود را در تونل‌ها زیرزمینی پیش ببرید و کارهای مخفیانه‌ای مانند جابه‌جایی پول و مواد مخدر را بدون شناسایی انجام دهید. کل هدف بازی تشکیل امپراتوری از جرم و جنایت است و بالاخره می‌توانید در نقش تبه‌کار قرار بگیرید و دنیای آن‌ها را بچشید. در این سبک بازی‌های Narcos Rise of the Cartels و XCOM Chimera Squad را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Company of Crime با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 7400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 760 with 2GB of VRAM or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Company of Crime is a criminal empire-builder featuring tactical turn-based missions. It takes place in 1960s London, the cultural capital of the world and home to a plethora of subcultures and businesses. Your task is to build a company that will own the criminal underworld, or if you play as the chief inspector of Scotland Yard’s famous Flying Squad, tear it down piece by piece. In the process you will go to pubs, clubs, vets, tailors, harbors and many other locations as you expand your influence over the city. Your team consists of either gang members possessing the different skills required to pull off criminal tasks, or detectives that have mastered the art of investigation. The big question is ultimately this: who will take London?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.47 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.