دانلود بازی Narcos Rise of the Cartels برای PC
دانلود بازی Narcos Rise of the Cartels برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Narcos Rise of the Cartels برای PC

پارسی گیم 3 آذر 1398 2 دیدگاه
16,969 بازدید

دانلود بازی Narcos Rise of the Cartels برای کامپیوتر

اسم کلمبیا و آمریکای جنوبی با کارتل های مواد مخدر و قاچاق و قتل‌های عجیب و ترسناک گره‌خورده است. سریال Narcos ساخته سرویس نتفلیکس به‌خوبی این روابط مخوف میان مافیاهای مواد مخدر را به تصویر کشید و حالا استودیو Kuji نیز به لطف کمک Curve Digital ما را به دنیای جنگی و تاریک کلمبیا برده است. این بازی Narcos Rise of the Cartels که جدال همیشگی میان نیروهای پلیس و کارتل های مواد مخدر را به صفحه‌نمایش‌های ما می‌آورد. امپراتوری مواد مخدر کلمبیا نیروهای زیادی را به خود جذب کرده است و به لطف سود سرشار این پودر سفید، سلاح و تفنگ‌های متعددی نیز به گروه اضافه‌شده است. همه‌چیز رنگ و بوی خون می‌دهد و تنها یک جرقه برای ایجاد جدالی طولانی میان پلیس و خود گروه‌های تبه‌کار وجود دارد. این دنیای Narcos است، پر از خیانت‌ها و سودجویی.

به کلمبیای دهه 80 میلادی خوش‌آمدید. گستره پادشاهی ال پاترون به مرزهای آمریکا رسیده است و همه کشورها از وجود نیروی نظامی با این قدرت مالی وحشت دارند. تنش و شکستگی تا میانه نیروهای پلیس و سیاست‌مداران رسیده است و همه به جیب کارتل مواد مخدر مادلین چشم دوخته‌اند. آمریکا بعد از سال‌ها عمق فاجعه را درک کرده است و نیروهایی ویژه برای نابودی این تبه‌کاران فرستاده است. بازی Narcos Rise of the Cartels دقیقاً مشابه سریال اصلی است. این افت‌وخیز امپراتوری مواد مخدر ال پاترون است. می‌توانید سمت‌وسوی خود را مشخص کنید و برای نمونه به یکی از اعضای کارتل تبدیل شوید و در جنگ علیه نیروهای پلیس بجنگید و مرزهای این کارتل را گسترش دهید یا اینکه کنار برادران پلیس و نیروهای ویژه قرار بگیرید و این تبه‌کاران بی‌همه‌چیز را با تمام قدرت و سربازان آماده به خاک و خون بکشانید و زنده‌زنده دفن کنید. این بسته به شماست که کدام سمت را انتخاب کنید.

بازی Narcos Rise of the Cartels آتش مسلسل میانه امپراتوری مواد مخدر است. سیستم مبارزه بازی به‌صورت استراتژیک و نوبتی است و هر بار نوبت شلیک به یکی می‌رسد. می‌توانید سطح تفنگ و سلاح‌هایتان را بالا ببرید. حرکات خود را کاملاً درست بچینید و همچنین از نتیجه تصمیم و عمل خود نیز آگاه باشید که ممکن است تصمیم شما راه به‌جایی نبرد و منجر به نابودی و در آخر مرگ شما شود. هیچ‌چیز از چشم آگاه ال پاترون دور نمی‌شود. این‌یکی از پیچیده‌ترین کارتل های مواد مخدر دنیاست که برای سال‌هاست سلطه‌اش را بر تمام آمریکای جنوبی و حتی آمریکای شمالی گسترانیده است. تصمیم درست بگیرید که تفنگ دقیقاً زیر گوش شما، آماده شلیک است. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، می‌توانید نگاهی به XCOM 2 و Phantom Doctrine نیز بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Narcos Rise of the Cartels با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i3-2100 (2 * 3100) OR AMD Athlon II X4 645 AM3 (4 * 3100) OR equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti (1024 MB) OR AMD Radeon HD 6850 (1024 MB) OR equivalent
Storage: 12 GB available space
Additional Notes: Low Preset + 30FPS+

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64
Processor: Intel Core i5-6600K (4 * 3500) OR AMD Ryzen 5 1500X (4 * 3500) OR equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 (4096 MB) OR AMD Radeon R9 380 (2048 MB)
Storage: 12 GB available space
Additional Notes: High Preset + 60FPS

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to Colombia, 1980’s – the fires of El Patrón’s empire have been lit, its influence spanning borders, and expansion unabated. Influence and corruption is rife; cops, guards, politicians and those in between are falling into the pocket of the Medellín Cartel, and after years of production, America is finally taking notice. Narcos Rise of the Cartels tells the story of the hit Netflix TV series, of the rise and fall of El Patrón. Choose your side and ally with the DEA or conversely side with the Narcos. Explore recognisable locations from the show and take a role in pivotal world-altering events and battles that will define and shift the war on drugs. Form your team from a variety of class-specific roles, join leading characters, upgrade your skills and take part in brutal turn-based combat, where your actions will have consequence.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عهد جدید

    مهمان

    سلام لطفاً امتیاز بازی ها را نیز منتشر نمایید با تشکر.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود تهی

    مهمان

    بازی خوبیه ؟

    پاسخ دهید