batman-arkham-city
یحیی رحیمی

Batman جدید در مراسم DC FanDome امسال معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 19 مرداد 1399 بدون دیدگاه
628 بازدید

پس از آنکه راک استدی خبر از معرفی بازی Suicide Squad در مراسم DC FanDome امسال داد، شایعات دیگری در مورد دیگر بازی های حاضر در مراسم منتشر شد. دیروز از احتمال معرفی بازی Injustice 3 خبر دار شدیم و امروز جیسون شریر از معرفی بازی Batman توسط استودیو WB Montreal خبر داده است.

بر اساس توییت جدید جیسون شریر، بازی جوخه خودکشی اوایل توسط استودیو WB Montreal در حال ساخت بوده است اما در اواخر سال 2016 به دلایل نامشخصی لغو شده است. چند ماه پس از آن بود که راک استدی ساخت بازی Suicide Squad را از سر گرفت اما این بار بر اساس تجارب پیشین و الگوی طراحی خاص استودیو که کاملا با آنچه استودیو مونترئال در حال ساخت بوده است متفاوت است.

او در توییت بعدی از احتمال معرفی بازی بتمن جدید توسط استودیو مونترئال خبر داده است. شایعات زیادی در مورد برگشت بتمن وجود دارد و عده بسیاری باور دارند که این بازی بر اساس کتاب های کمیک Courts of Owl ساخته خواهد شد.

Jason Schreierآن‌ها مشغول ساخت بازی بتمن با حضور دیمین وین بودند که بعدا کنسل شد. WB Montreal در حال کار روی یک بتمن جدید است که باید در مراسم DC FanDome حضور داشته باشد.

شنیدن چنین خبری به هیچ وجه تعجب آور نیست زیرا که در طول سالیان گذشته بارها از وجود چنین بازی شنیده بودیم و عجیب است که استودیو توانسته تا به حال دهان خود را قرص نگه دارد و هیچ اطلاعاتی در مورد این بازی جدید به اشتراک نگذارد. علاوه بر این دو استودیو، Ed Boon هم در مراسم حاضر خواهد بود و احتمالا خبرهایی از فرانچایز انیجاستیس در اختیار ما قرار گیرد.

رویداد DC FanDome امسال به صورت یک استریم 24 ساعته آنلاین از سوی کمپانی برادران وارنر خواهد بود که آخرین رخدادها در دنیای DC را به گوش طرفداران خواهد رساند. این مراسم روز 1 شهریور و ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.