batman the enemy within
یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه مارس Xbox Live Gold: با Batman و Castlevania همراه باشید

یحیی رحیمی 7 اسفند 1398 بدون دیدگاه
815 بازدید

ماه فوریه به پایان خود نزدیک است و همین باعث شده است که Xbox بازی های جدید سرویس Xbox Live Gold را برای این ماه نیز معرفی کند. مانند ماه های گذشته 4 بازی برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 معرفی شده است و این ماه قادر به همراهی با فرانچایز Batman و Castlevania خواهید بود.

اولین بازی این ماه، Batman: The Enemy Within – The Complete Season است که در دسترس کاربران کنسول Xbox One است و می توانید از اول تا آخر ماه مارس آن را دریافت کنید. این بازی تمامی اپیزودهای مختلف از عنوان ساخته استودیو TellTale را در بر دارد و می توانید تمامی داستان این ابرقهرمان محبوب و کاریزماتیک را دنبال کنید.

داستان فصل دوم بازی در مورد شخصیتی به نام Riddler است که مردم را به طرز وحشتناکی به قتل می‌رساند، او همیشه عادت دارد درصحنه‌های جرم ردپایی از خود برای کارآگاه‌ها به‌جای بگذارد تا آن‌ها را به‌طرف خود بکشاند، حال شما در نقش بتمن باید به دنبال این شخصیت تبهکار رفته و او را شکست دهید.

xbox live gold march

دیگر بازی این رایگان مخصوص Xbox One نیز Shantae: Half-Genie Hero است که یک عنوان سکوبازی دو بعدی است و از اواسط ماه مارس تا 15 آوریل در اختیار کاربران این کنسول خواهد بود. در مورد بازی های مخصوص Xbox 360 نیز باید گفت که عنوان Castlevania: Lords of Shadow 2 را از روز اول تا 15 مارس میلادی در دسترس کاربران Xbox Live Gold خواهد بود.

از 16 مارس تا پایان ماه نیز بازی Sonic Generations در اختیار شما خواهد بود. این بازی نیز به نوعی یک سکوبازی جالب است و می تواند حسابی شما را سرگرم خود کند. مانند همیشه دو بازی Xbox 360 در اختیار کاربران Xbox One نیز قرار دارد.

هنوز فرصت برای دریافت بازی های ماه فوریه باقی مانده است و اگر تا به حال آن‌ها را دریافت نکرده اید، هر چه زودتر دست بجنبانید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.