دانلود بازی Zombie Cure Lab برای PC
دانلود بازی Zombie Cure Lab برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Zombie Cure Lab برای PC

پارسی گیم 18 آذر 1401 بدون دیدگاه
8,002 بازدید

دانلود بازی Zombie Cure Lab برای کامپیوتر

بازی‌های شبیه‌ساز ساخت و ساز از آن دسته عناوینی هستند که با انواع و اقسام سوژه‌ها می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. شما در این بازی‌ها با استفاده از انواع ابزارها، سازه‌های مختلفی را بنا کرده و با مدیریت آن‌ها، به پیشرفت و توسعه برسید. سوژه‌های بسیاری در بازی‌های شبیه‌ساز ساخت و ساز وجود دارد، از ساخت و ساز شهرهای بزرگ گرفته تا انواع کارخانه‌ها، ایستگاه فضایی و… بازی Zombie Cure Lab از استودیو Thera Bytes عنوانی جدید در همین سبک بوده که سوژه جذاب و متفاوتی را ارائه می‌دهد. شما در این بازی باید یک آزمایشگاه و مرکز تحقیقاتی بزرگ برای درمان ویروس زامبی‌ها بسازید.

بازی در یک شرایط آخرالزمانی جریان دارد که در آن زامبی‌های خطرناک در سراسر دنیا قدم زده و هر چیزی را می‌خورند. شما تیمی از دانشمندان و محققان هستید که با ساخت یک مرکز تحقیقاتی به دنبال پیدا کردن درمانی برای این ویروس شده و از هر ابزاری برای رسیدن به آن استفاده خواهید کرد. با پیدا کردن واکسن و پادزهر، کارهای بیشتری مانند ساخت تلفیق زامبی و انسان نیز می‌توانید انجام دهید و زامبی‌هایی مناسب برای خدمت به بشریت را خلق کنید!

ساخت و ساز مانند تمامی بازی‌های این سبک، از نقطه صفر آغاز می‌شود. شما تمامی اجزای این مرکز بزرگ را از اتاق‌ها و تجهیزات گرفته تا حفاظ و دیوارها می‌سازید. ابزارهای خوبی در رابط کاربری وجود داشته که به سادگی تمامی عناصر را در اختیار شما قرار می‌دهد. مدیریت منابع، ارتقا و… از جمله کارهایی است که در طول گیم پلی تجربه می‌کنید. بیش از 200 مدل تکنولوژی و وسیله مختلف برای ساخت و ساز وجود داشته و پس از مدتی از آنچه خودتان ساخته‌اید حیرت‌زده خواهید شد. گرافیک سه‌بعدی و رنگارنگ نیز به خوبی تمامی عناصر بازی را برایتان به تصویر خواهد کشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Oxygen Not Included و RimWorld را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Zombie Cure Lab برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5-6600k // AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB) // AMD Radeon RX 480 (8GB)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i7-6700k // AMD Ryzen 5 2600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) // AMD Radeon RX 580 (8GB)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Brain munching zombies rule the world. After years of research brave scientists have finally found an antidote that reverses the zombification progress, creating zombie-human hybrids. Find the final cure for humanity and build the perfect zombie curing facility.
Construct walls and fences to provide shelter for your scientists. Set up efficient production lines to keep the treatment running and match the growing needs of your lab.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.