FIFA-21
یحیی رحیمی

FIFA 21 لایسنس دو تیم ایتالیایی را به دست آورد: اینترمیلان و آث میلان

یحیی رحیمی 14 مرداد 1399 بدون دیدگاه
783 بازدید

کونامی چند هفته پیش حق امتیاز دو تیم ایتالیایی اینترمیلان و آث میلان را از دست داد. از آن موقع تا به حال انتظار به دست آوردن لایسنس این تیم ها توسط EA را داشته ایم و امروز جزئیات قرارداد به ثبت رسیده میان دو تیم ایتالیای و EA Sports منتشر شد. قرارداد بسته شده عمری چند ساله خواهد داشت و برای اولین بار در بازی FIFA 21 به لیست تیم های دیگر اضافه خواهد شد.

با اضافه شدن لایسنس این دو تیم اروپایی، تمامی بخش های مختلف باشگاه ها مانند استادیوم اختصاصی، لباس و بازیکنان شبیه سازی خواهند شد. استادیوم سن سیرو در FIFA 20 هم وجود داشت اما آنچه در FIFA 21 خواهیم دید، یک نسخه کاملا واقعی با سرودهای طرفداران و پرچم های طرفداری خواهد بود، طوری که استادیوم حس یک مسابقه واقعی را منتقل کند.

صورت بازیکنان دو تیم توسط اسکنرهای سه بعدی تصویربرداری خواهند شد و یک نمونه واقعی از آن‌ها در بازی حاضر خواهد بود. در حال حاضر صورت و قیافه بازیکنانی چون لیونل مسی با نمونه واقعی آن‌ها یکی است اما بازیکنی چون رومانیولی، مشابهتی به چهره واقعی اش ندارد و یک نمونه شبیه سازی شده کامیپیوتری است. حضور دو تیم اینترمیلان و آث میلان در FIFA 21 ارزش بازی را بالا خواهد برد.

با اضافه شدن این دو تیم ایتالیایی معروف، باشگاه فوتبال آ.اس. رم از لیست تیم های لایسنس شده کنار رفته است. این تیم با عرضه FIFA 21 به Roma FC تغییر نام داده است و دیگر خبری از بازیکنان اصلی و پیراهن واقعی تیم نیست. ممکن است کونامی از این موقعیت استفاده کند و حق امتیاز باشگاه آ.اس. رم را به دست آورد.

بازی FIFA 21 روز 6 اکتبر میلادی مصادف با 15 مهر شمسی عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.