Anthem
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان Anthem از تغییر رویکرد بخش غارت خبر دادند

یحیی رحیمی 11 مرداد 1399 بدون دیدگاه
485 بازدید

روزهای اول بازی Anthem چندان جالب نبودند. بازی یک افتضاح به تمام معنا بود و نه تنها گیم پلی ضعف داشت، استفاده نادرست از مکانیسم غارت باعث واکنش جدی بسیاری از منتقدان و بازیکنان شد. توسعه دهندگان از آن زمان تا به حال قدم های جدی به منظور رفع مشکلات برداشته اند و تیم دیگری مسئول رفع نواقص شده اند. کارگردان استودیو BioWare از انتشار آپدیت تازه ای خبر داده است که مشکلات بخش غارت و آیتم ها را حل خواهد کرد.

اولین تغییر در مورد زمان بازکردن و پیدا کردن آیتم ها خواهد بود. EA سابقه خوبی در این زمینه ندارد و برای نمونه Star Wars Battlefront II بازیکن را مجبور به ساعت ها بازی به منظور به دست آوردن یک آیتم بی ارزش می کرد. آپدیت جدید، میزان اهدای آیتم ها را افزایش خواهد داد و تجهیزات بهتری را در اختیار بازیکن قرار می دهد تا بتواند با سرعت بیشتری پیشرفت کند.

تیم توسعه انتخاب یک سری از آیتم ها را به بازیکن محول کرده است. دیگر لازم نیست بنشینید و دعا کنید که یک زره یا هیلر مناسب به شما داده شود، شانس دریافت آیتم های قوی برای همه بازیکنان افزایش پیدا کرده است. در صورتی که آیتم نه چندان مناسبی دریافت کنید، گزینه تغییر و ارتقای آن هم وجود خواهد داشت.

توسعه دهندگان در ادامه از تغییر شیوه افزایش قدرت و فاکتورهای حیاتی گفته اند. با انتشار آپدیت جدید، شانس بیشتری در نبردها خواهید داشت. تغییرات گفته شده تمامی پایه های بازی Anthem را تغییر می دهد و عجیب است که استودیو از ابتدا چنین ویژگی هایی را در نظر نداشته است.
بازی Anthem روی کنسول های Xbox One، PS4 و PC در دسترس است. فعلا تاریخ انتشار آپدیت مشخص نیست. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.