dragon age 4
یحیی رحیمی

BioWare در حال آماده سازی برای معرفی رسمی بازی Dragon Age 4 است

یحیی رحیمی 13 آبان 1398 بدون دیدگاه
672 بازدید

به نظر می سد که استودیو BioWare در حال آماده سازی برای معرفی یک سری خبرها در مورد بازی Dragon Age 4 در هفته های آینده است. این استودیو مشهور در توییت جدید خود از ده سالگی فرانچایز Dragon Age صحبت کرده است و بر اساس توییت اعلام شده نیز قرار است خبرهای جدیدی در روز 4 دسامبر در دسترس ما قرار گیرد.

BioWare برای تولید 10 سالگی فرانچایز BioWare، یک جشن مفصل در نظر گرفته است. اولین نسخه از این سری به نام Dragon Age: Origins در سوم نوامبر 2009 عرضه شد و این Dragon Age II بود که در سال 2011 توانست راهش را به دنیای بازی های ویدیویی باز کند. در آخر نیز شاهد عرضه Dragon Age: Inquisition در سال 2014 بودیم که توانست طرفداران این بازی را گسترش دهد.

به نظر در این مراسم قرار است صحبت هایی در مورد Dragon Age 4 بیان شود زیرا که BioWare در آخر توییت خود بیان کرده است که طرفداران حواسشان به روز Dragon 4ge Day باشد. عدد 4 به کار رفته در این عبارت به نوعی اشاره به Dragon Age 4 دارد. در متن توییت بیان شده است که امروز 10 سالگی فرانچایز Dragon Age است و به همین دلیل روز 4 دسامبر جشن 10 سالگی آن برگزار خواهد شد.

جالب است که BioWare در دسامبر پارسال اولین تریلر کوتاه از بازی Dragon Age 4 را در مراسم The Game Awards منتشر کرد. قرار است 12 دسامبر نیز مراسم جدید برگزار شود اما هیچ صحبتی از حضور بازی در این رویداد نشده است. اگر صحبت هایی نیز در ماه دسامبر پیرامون Dragon Age 4 بیان شود، طرفداران قطعا باید زمان بیشتری برای تجربه بازی صبر کنند. خود EA نیز تایید کرده است که تا 2 یا 3 سال دیگر، خبری از نسخه جدید نخواهد بود.
در سال 2018 تایید شد که استودیو مدت هاست روی ساخت Dragon Age 4 کار می کند و هدف آن‌ها نیز هل دادن سطح داستانی بازی به مرحله ای جدید است. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.