the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

سونی در حال تلاش برای عرضه The Last of Us 2؛ داستان در مورد یک گروه مسیحی!

یحیی رحیمی 25 فروردین 1399 بدون دیدگاه
523 بازدید

اگر همه چیز خوب پیش می رفت، دقیقا یک ماه و نیم دیگر بازی The Last of Us 2 منتشر می شد. با توجه به تاخیر دوباره این بازی حالا دیگر تاریخ انتشار آن در دسترس نیست و باید دید که استودیو چه زمانی قادر به ارایه بازی خواهد بود. هر چند که ناتی داگ تمام تلاش خود را برای رساندن بازی به دست مشتریان انجام می دهد.

هر چند که مشخص نیست بازی چه زمانی عرضه خواهد شد اما نیل دراکمن در توییت جدید خود گفته است که هم تیم او و هم کمپانی سونی تمام تلاش خود برای رساندن بازی به دست طرفداران خواهند کرد. هر چند او نیز از پایان توسعه The Last of Us 2 خبر ندارد اما همه چیز در استودیو با جدیت تمام پیش می رود و سونی به دنبال راه هایی برای انتشار زودتر از موعد آن است. نیل دراکمن در این مورد گفته است:

این تریلر که توسط طرفداران ساخته شده است بسیار عالی است که باعث شد آن را با شما نیز در اشتراک بگذاریم. البته باید بگویم که ما به همراه سونی به سختی روی بازی کار می کنیم تا بتوانیم آن را به دست شما برسانیم.

در خبری دیگر اما به تازگی شایعه ای از داستان بازی The Last of Us 2 منتشر شده است. این اطلاعات از طریق یکی از اعضای استودیو به دست وبسایت Pink News رسیده است. اگر نمی خواهید که داستان برای شما خراب شود پیشنهاد می کنیم که از خواندن ادامه این خبر جلوگیری کنید!

با توجه به اطلاعات لو رفته، داستان بازی در مورد رابطه عاشقانه دو شخصیت Ellie و Dina است که قبلا نیز توسط توسعه دهندگان تایید شده بود اما خبر جدید این است که این دو از سوی یک گروه مسیحی به نام Seraphites تحت تعقیب قرار می گیرند. این گروه باور دارند که چنین رابطه ای بر اساس مذهب اشتباه است. همین باعث می شود که شخصیت دینا کشته شود و اینجاست که الی به همراه جوئل دست به انتقام می زنند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.