ps5
یحیی رحیمی

سونی انتظار فروش 120 میلیون PlayStation 5 در 5 سال دارد؛ 2 برابر Xbox Series X

یحیی رحیمی 7 مرداد 1399 بدون دیدگاه
385 بازدید

کنسول های بازی پلی استیشن از اولین نسل تا به حال آمار فروش خیره کننده ای به جا گذاشته اند. فروش کنسول پلی استیشن 4 از مرز 110 میلیون عدد عبور کرده است و حالا که صحبت ها از عرضه PlayStation 5 بالا گرفته است، خبرها و شایعات زیادی در مورد آن منتشر می شود. DigiTimes در گزارش تازه خود و به نقل از منابعی که اسم آن‌ها بیان نشده است، آمار و ارقامی در مورد انتظار سونی از فروش PS5 منتشر کرده است.

بر اساس گزارش منتشر شده، سونی انتظار دارد تا 120 میلیون عدد از PlayStation 5 در طول 5 سال آینده به فروش برود. منابع نام برده نشده ادعا کرده اند که عمر کنسول بعدی به 5 سال خواهد رسید و کنسول های فعلی مانند Xbox One و PS4 هم عمر 6 تا 7 ساله داشته اند اما این رقم پایین تر هم خواهد آمد. در مورد میزان فروش مورد نظر بازه 120 تا 170 میلیون عدد در نظر گرفته شده است و به نظر سونی انتظار بیشتری نسبت به مایکروسافت دارد.

فروش 120 میلیون عدد PlayStation 5 در طول 5 سال هدف خوشبینانه ای برای سونی خواهد بود زیرا که PS4 با وجود محبوبیت بسیار زیادش، موفق به فروش 110 میلیون عدد در طول 6 سال شده است و این در حالی است که کنسول Xbox Series X رقیب قدرتمندی نسبت به Xbox One است. در سوی دیگر مایکروسافت انتظار فروش 60 میلیون عدد از کنسول خود را در طول 5 سال آینده دارد.

اخیرا گزارش هایی در مورد افزایش ساخت کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است که بر اساس آن، خط تولید کنسول جدید به منظور تولید 10 میلیون عدد کنسول تا ماه دسامبر تقویت شده است. این سخت افزار مدتی پیش وارد فاز تولید نهایی شد و تنها کافی است 4 ماه دیگر تا دریافت آن منتظر بمانیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.