GodOfWar
یحیی رحیمی

مدیر استودیوهای سونی: به ساخت بازی‌های داستانی با PS5 ادامه می‌دهیم

یحیی رحیمی 21 اسفند 1398 بدون دیدگاه
659 بازدید

Hermen Hulst مدیر جدید استودیوهای سونی است و در مورد آینده PlayStation و بازی های این پلتفرم تصمیم گیری می کند. او در مصاحبه جدیدش با وب سایت رسمی پلی استیشن، عرضه بازی Horizon Zero Dawn برای PC را تایید کرد و در ادامه نیز در مورد سیاست های سونی در مورد PS5 هم صحبت کرده است.

در مصاحبه از او پرسیده شده است که ایا استودیوهای انحصاری سونی به همین روند خودشان ادامه خواهند داد و آیا بازی برای PC نیز منتشر خواهد کرد یا خیر؟ Hulst در جواب گفته است که عرضه Horizon Zero Dawn برای PC ارتباطی با تغییر استراتژی آن‌ها ندارد و سونی به ساخت بازی های انحصاری با کنسول PS5 نیز ادامه خواهد داد. او همچنین از بازی هایی که توسعه دهندگان Sony Worldwide Studios برای نسل بعدی خواهن ساخت نیز صحبت کرده است:

herman lustما کاملا به سخت افزار خودمان مانند گذشه پایبند هستیم و همین روند را ادامه خواهیم داد. ما پایبند به ساخت عناوین انحصاری و بازی های داستانی و تک نفره هستیم. در سوی دیگر ما در حال آزمایش ایده های جدید هستیم تا بدانیم که چه اندازه جواب می دهند. من فکر می کنم این بخشی از DNA استودیوهای سونی است.

کنسول PS4 تا به حال بازی های انحصاری فوق العاده ای دریافت کرده است. چه God of War باشد یا Marvel’s Spider Man که تحسین را همگان به همراه داشته اند و چه بازی های در شرف انتشار مانند Ghost of Tsushima و The Last of Us Part II که هیجان خاصی در صنعت بازی های ویدیویی به راه انداخته اند. سونی دلیل بزرگ برای ادامه این روند دارد و آن هم فروش و موفقیت بی حد و شمارش است.

البته این صحبت Hulst به معنی آن نیست که PS5 کاملا مانند نسل فعلی خواهد بود و همان طور که شنیدیم، ایده های جدید نیز در حال تست و آزمایش هستند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.