Death-Stranding
محمدرضا

شایعه: احتمال حضور Psycho Mantis در بازی Death Stranding وجود دارد

محمدرضا 6 دی 1396 بدون دیدگاه
1,290 بازدید

اگر با سری بازی های Metal Gear Solid یا به اختصار MGS و نویسنده و کارگردان آن یعنی هیدئو کوجیما آشنا باشید، حتماً میدانید که این شخص علاقه ی زیادی به پیچش داستان و حضور کاراکترهای گذشته خود با اضافه نمودن کمی نمک و فلفل اضافه در سری عناوین جدیدی که میسازد دارد، با این تفاصیر ممکن است که Death Stranding نیز از این قاعده مستثنا نباشد!

این مورد باعث شده تا در چند روز گذشته بین علاقمندان و گیمرها در توئیتر اتفاق نظری صورت گرفته و شایعه حضور Psycho Mantis در عنوان جدید او یعنی Death Stranding قوّت بگیرد. Psycho Mantis یا مانتیس روانی یکی از باس های سری بازی های MGS است که در شماره های مختلف این عنوان بارها با او روبرو شده و تا حدودی اورا شکست داده ایم ولی این شخصیت به دلیل فرا انسانی بودن هرگز نابود نشده است و این خود میتواند دلیلی بر حضور وی در عنوان جدید کوجیما و تائید این شایعه باشد.

Psycho Mantis

از آنجایی که کوجیما استاد داستان و شخصیت پردازیست و همینطور علاقه ی زیادی به گره زدن داستان بازی دارد و از طرفی طبق ویدیوهای منتشر شده از بازی و حال و هوای رمز آلود آن میتوان برداشت کرد که حضور چنین شخصیتی در این عنوان زیاد هم بعید به نظر نمیرسد. این بازی برای اولین بار در نمایشگاه بازی در توکیو 2016 رونمایی شد و سپس در مراسم E3 شاهد آن بودیم، با اینحال هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ی این عنوان در نظر گرفته نشده و شایعات مبنی بر عرضه ی آن در تاریخی نامشخص در سال 2019 هستند.

گرچه طی مصاحبه ای که جدیداً با هیدئو کوجیما صورت پذیرفته او اعلام رضایت کرده و اعلام داشته که بیشتر مراحل ساخت بازی بر روی موتور گرافیکی Decima Engine به پایان رسیده است. به هرحال باید منتظر بود و دید که آیا بار دیگر با دیدن شخصیت های قدیمی سری MGS روبرو و مهمتر از آن خوشحال خواهیم شد یا خیر؟!!

بازی Death Stranding قرار است به طور انحصاری بر روی پلتفرم PS4 عرضه شود ولی شایعاتی مبنی بر عرضه ی آن بر روی PC نیز به گوش میخورد که البته توسط هیچ یک از عوامل ساخت بازی تائید یا تکذیب نشده است.

منبع : Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.