God of War
یحیی رحیمی

رد شایعات انتشار God of War 2 در سال 2021؛ همه چیز را باور نکنید

یحیی رحیمی 6 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,322 بازدید

استودیو Santa Monica با انتشار سه گانه خدای جنگ، از نو شروع کرد و بازی God of War با ورود افسانه های اسکاندیناوی، کریتوس دیگری را نشان ما داد. با معرفی کنسول پلی استیشن 5، شایعه در مورد انتشار دنباله بازی به نام God of War 2 قوت گرفت. کوری بارلوگ، کارگردان بازی، در توییت تازه خود تمامی شایعات را رد کرده است و پیشنهاد کرده است به هیچ کدام از آن‌ها گوش ندهیم.

شایعه در مورد ساخت نسخه ی جدید بازی خدای جنگ از منابع مختلفی چون رددیت، یوتیوب و یک سری فروم های بازی منتشر شده بود. تعدادی از منابعی که این شایعه را پخش کرده اند، احتمال معرفی بازی Fable را هم بیان کرده بودند که این یکی در آخر درست از آب درآمد. برای نمونه یکی از آن‌ها گفته بود که می تواند دو خبر را تایید کند: اول اینکه بازی God of War 2 در پاییز 2021 منتشر می شود و دوم اینکه یک بازی کلاسیک از پلی استیشن را خواهیم دید.

اما آیا این صحبت ها ارزش باور کردن را دارند و می توان به آن‌ها استناد کرد؟ کوری بارلوگ نظر دیگری دارد. افراد مختلفی از صحت شایعه منتشر شده در مورد God of War 2 پرسیده اند و بارلوگ در جواب این افراد تنها به واژه «نه» بسنده کرده است. او در توییت دیگری پیشنهاد کرده است که هیچ کدام از شایعات را باور نکنند و به این صحبت ها با انتشار یک تصویر متحرک، خندیده است.

چرخه تولید بازی های AAA بسیار طولانی و طاقت فرسا هستند و ساخت بازی God of War 2 در طول 2 سال امکان پذیر نیست. با وجود پاندمی کووید 19 و مشکلات ایجاد شده برای تولید بازی های ویدیویی، احتمال انتشار خدای جنگ جدید در سال آینده رد می شود. سونی بالاخره دنباله بازی را خواهد ساخت و باید دید چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.