xbox
یحیی رحیمی

گزارش مالی جدید مایکروسافت نشان از رشد 64 درصدی درآمد Xbox دارد

یحیی رحیمی 2 مرداد 1399 بدون دیدگاه
348 بازدید

نسل تازه کنسول های بازی به آرامی در حال نزدیک شدن است و مایکروسافت هنوز بازی های مخصوص کنسول Xbox Series X را معرفی نکرده است. امروز رویدادی در این مورد برگزار خواهد شد و یک سری از بازی ها را خواهیم دید. مایکروسافت به تازگی گزارش مالی سه ماهه آخر سال مالی 2020 را منتشر کرده است که نشان از رشد درآمد سرویس های آنلاین و فروش بازی های Xbox دارد.

با توجه به گزارش مالی منتشر شده، درآمد کسب شده Xbox در طول سه ماهه آخر سال، 64 درصد افزایش پیدا کرده است که رشد 1.3 میلیارد دلاری را عاید ردموندی ها کرده است. فروش سخت افزار اکس باکس هم دستخوش رشد بوده است و شاهد 49 درصد رشد نسبت به سال گذشته هستیم. به نظر می رسد که ویروس کرونا باعث رو آوردن افراد به خرید کنسول و تجربه بازی ها در قرنطینه خانگی شده است و همین تاثیر مثبتی روی کل صنعت بازی های ویدیویی داشته است.

مهم ترین نکته در مورد رشد سرویس آنلاین Xbox Game Pass است که 65 درصد نسبت به سال گذشته افزایش درآمد داشته است و یک رکورد مهم در تاریخ این سرویس حساب می شود. همه اینها به لطف پاندمی کووید 19 است و اگر سال گذشته را به یاد بیاورید، هر ماه شاهد افت رشد فروش بازی ها و به خصوص کنسول های بازی بودیم اما اوضاع برای ناشران مساعد شد.

با نگاهی به گزارش کل منتشر شده، تمامی بخش های مایکروسافت شاهد رشد درآمد بوده است که این اتفاق خوبی برای ردموندی هاست. هنوز نمی دانیم تعداد کاربران Xbox Game Pass یا افرادی که کنسول Xbox One را خریداری کرده اند، چه اندازه است اما درآمد کسب شده از این بخش به اندازه ای است که جای بحث نمی گذارد. در خبر دیگری، مدیر مالی مایکروسافت از احتمال عرضه Xbox Series X در اواخر آبان خبر داده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.