دانلود بازی Nowhere Prophet برای PC
دانلود بازی Nowhere Prophet برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nowhere Prophet Breaker and Stalker برای PC

پارسی گیم 1 مرداد 1399 بدون دیدگاه
6,658 بازدید

دانلود بازی Nowhere Prophet برای کامپیوتر

لذت تجربه بازی‌های کارتی دورهم را نمی‌توان با هیچ سرگرمی دیگری مقایسه کرد. بازی‌های ویدیویی زیادی به دنبال ارائه تجربه مشابهی بوده‌اند و استودیو Sharkbomb Studios هم با Nowhere Prophet Breaker and Stalker تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی کارتی اما این بار به‌صورت دیجیتالی ارائه کرده است. دنیای بازی در زوال است و همه‌چیز به‌سرعت سوی نابودی قدم برمی‌دارد. در این میان شما با کشاندن افرادی به سمت گروه خود، از میانه دنیایی شکست‌خورده خواهید گذشت و با چالش‌های مختلف در کنار دشمنان تادندان‌مسلح دست‌وپنجه نرم خواهید کرد. به‌عنوان رهبر یک گروه جادویی، پیروان خود را از شر تاریکی و نابودی نجات دهید، شما قدرت‌هایی فرا انسانی دارید؛ از آن‌ها به‌خوبی استفاده کنید.

بازی Nowhere Prophet Breaker and Stalker شمارا به‌عنوان آخرین امید انسان‌ها معرفی می‌کند. بیشتر بخش‌های دنیا نابودشده است و تنها تلی خاکستر از آن‌ها باقی‌مانده است. برای اینکه دنیا را از شر این مصیبت نجات دهید، لازم است پیروان خود را مشخص کنید و همراه آن‌ها به جنگ دشمن بروید. مبارزه با دشمن به‌صورت کارتی انجام می‌شود. شما یک سری کارت‌ها در اختیاردارید که هرکدام یک نوع سرباز را مشخص می‌کند. با انتخاب کارت یک سری دایره‌های مخصوص در نظر گرفته‌شده‌اند که کارت را آنجا رها خواهید کرد و نبرد به این شکل شروع می‌شود. درصورتی‌که کار درست را به‌کاربرده باشید، شانس پیروزی شما افزایش خواهد یافت و به این شکل بازی ادامه پیدا می‌کند. بیش از 300 کارت وجود دارد که هر چه پیشرفت کنید، تعداد بیشتری از آن‌ها برای شما بازخواهد شد. همه‌چیز به مبارزه خلاصه نمی‌شود و اکتشاف هم از دیگر بخش‌های اصلی بازی است که باید با پیدا کردن آیتم‌ها و کارت‌های جدید، پرقدرت به جنگ دشمن بشتابید.

در بسته الحاقی Nowhere Prophet Breaker and Stalker شاهد اضافه شدن چندین کار جدید هستیم. The Breaker یکی از این کارت‌هاست که بیشتر به درد کارهای دفاعی می‌خورد و با استفاده از بمب و سلاح مخصوص به خود قادر به واردکردن صدمه جدی به حریف است. دیگر کارت تازه اضافه‌شده، The STALKER نام دارد. او که راه زیادی را از قبیله Soma تا به اینجا پیموده است، بسیار تهاجمی رفتار می‌کند و یک‌تنه می‌تواند گروهی از دشمن را نابودی کند. درعین‌حال جهت‌گیری خاص او می‌تواند در مخفی‌کاری هم کارساز باشد و کمک شایانی در حملات داشته باشد. تغییرات ریزودرشت دیگری هم پدید آمده‌اند که همگی لذت برای را برای شما دوچندان خواهند کرد. بازی‌های Monster Train و Darkest Dungeon را هم از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Nowhere Prophet با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10, 7 or Vista
Processor: 2 GHz
Memory: 4096 MB RAM
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Build a loyal band of followers and survive the journey across a broken world. Barely. Take on the role of a powerful leader and mystic. Empowered with the gifts of technopathy, the ability to sense and affect electrical currents. You are the last hope to a band of outcastes and refugees. Lead them across the randomly generated wastelands. Pick fights with greedy slavers and crazy machines using the turn-based card combat. Can you survive long enough to reach the mysterious Crypt?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.