دانلود بازی Chicory A Colorful Tale برای PC
دانلود بازی Chicory A Colorful Tale برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Chicory A Colorful Tale برای PC

پارسی گیم 28 دی 1400 بدون دیدگاه
1,498 بازدید

دانلود بازی Chicory A Colorful Tale برای کامپیوتر

ماجراجویی سوژه اصلی هر بازی ویدیویی است. این دنیاهای مجازی و متنوع تا به امروز چیزهای زیادی به ما آموخته‌اند و روایت‌های مختلفی را در آن‌ها تجربه کرده‌ایم. تنوع بالای این سرگرمی‌های مجازی، دلیل اصلی محبوبیت آن‌ها هستند و طیف‌های مختلف سنی می‌توانند با آن‌ها ساعت‌ها وقت بگذرانند و لذت ببرند. بازی Chicory A Colorful Tale از استودیو Finji عنوانی ساده و ماجرایی بوده که یک دنیای کارتونی و نقاشی شده را برای ماجراجویی و گشت‌وگذار در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید داستان خودتان را در آن روایت کنید. برای طراحی و نقاشی کردن ماجراجویی‌های خود آماده شوید.

نکته اصلی این بازی، امکان نقاشی کشیدن داخل محیط‌هایش است که عنصر اصلی گیم پلی آن را تشکیل می‌دهد. هیچ محدودیتی در شکل و چیزهایی که می‌توانید رسم کنید وجود ندارد و تنها مرز، خلاقیت و قوه تخیل خودتان است. کاراکتر شما در این بازی دنبال شخصیت معروفی به اسم Chicory می‌گردد که قلمش اکنون در دستانتان قرار گرفته است. با ناپدید شدن او، تمام رنگ‌ها از سرزمین پاک شده‌اند و دنیایی سیاه سفید، سرد و بی‌روح برای ساکنین باقی‌مانده است. حال شما باید با هنر و خلاقیت خود دوباره به دنیای زیبای بازی رنگ ببخشید و اوضاع را درست کنید.

بازی بیش از 10 ساعت گیم پلی جذاب و ساده را در اختیارتان قرار می‌دهد و با زاویه دوربین دید از بالا و دوبعدی طراحی شده است. در ماجراجویی‌های خود بیش از 100 کاراکتر بامزه و جذاب را ملاقات می‌کنید، قابلیت‌های جدیدی برای نقاشی کشیدن پیدا کرده و با حل کردن معماهای مختلف و عبور از موانع، پیشروی خواهید کرد. خلاقیت و قوه تخیل عنصر اصلی و کلیدی برای این بازی جذاب و مهیج است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Forager Evolved را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Chicory A Colorful Tale با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 7+
Processor: Toaster or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Pretty good
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space
Sound Card: Absolutely, yes
Additional Notes: This game is heckin’ good

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Chicory: A Colorful Tale is a top-down adventure game in a coloring book world where you can draw on anything. Use your painting powers to explore new places, solve puzzles, help your friends, and change the world!
Something terrible happened. Chicory, superstar artist and wielder of the Brush, is missing, and all the color in the land vanished with her. It’s up to you, Chicory’s number one fan, to pick up the Brush and fill in for her. It’s a big job… but you’re ready for it! Probably!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.