Ghost of tsushima
یحیی رحیمی

بازی Ghost of Tsushima اوایل یک عنوان دزد دریایی بود

یحیی رحیمی 29 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,004 بازدید

آخرین بازی انحصاری کنسول PS4 به نام Ghost of Tsushima هفته پیش منتشر شد و افراد زیادی از داستان سامورایی محور بازی و طبیعت ژاپن فئودال لذت بردند. در حالی که بازی پیرامون یک سامورایی به نام جین است، استودیو Suckerpunch Productions از وجود تم دزدان دریایی در ابتدای روند توسعه بازی خبر داده است و ممکن بود که به جای سامورایی شاهد دزدان دریایی باشیم.

خالقان بازی Ghost of Tsushima در جدیدترین پست وب سایت پلی استیشن از روزهای اول توسعه بازی گفته اند. از همان ابتدا مشخص بود که با یک بازی جهان گستر با سیستم مبارزاتی تن به تن روبه رو هستیم اما تم اصلی بازی مشخص نشده بود. Fleming یکی از بنیان گذاران استودیو در این مورد گفته است که تیم توسعه چندین ایده برای بازی داشت که یکی از آن‌ها دزدان دریایی بود.

ساخت یک بازی دزدان دریایی تنها ایده تیم نبوده است و دو ایده دیگر هم تحت بررسی بوده اند. یکی از ایده ها ساخت بازی Rob Roy بوده است. باب روی یکی از جنجگوهای مشهور اسکاتلند است که شجاعت هایش میان مردمان آن سرزمین محبوبیت زیادی برای او به ارمغان آورده است. آخرین ایده ساخت یک بازی در مورد داستان سه تفنگ دار است. هر سه این ایده ها فوق العاده هستند و ساخت هر کدام از آن‌ها می توانست موفقیت فعلی بازی Ghost of Tsushima را تکرار کند.

در آخر از چالش هایی که استودیو در روند ساخت بازی با آن دست و پنجه نرم کرده است گفته شده است. جالب است که تیم توسعه به منظور ارایه بازی گوست آف سوشیما مجبور به یادگیری فنون جدیدی شده است و ساخت این بازی برعکس آنچه فکر می کنید اصلا آسان نبوده است.

بازی گوست آف سوشیما در حال حاضر روی کنسول PS4 در دسترس است و می توانید نسخه کالکتور بازی را هم از آمازون مشاهده کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.