Far Cry 6
یحیی رحیمی

بازی Far Cry 6 دارای صحنه های سینمایی سوم شخص خواهد بود

یحیی رحیمی 25 تیر 1399 بدون دیدگاه
705 بازدید

یوبی‌سافت در طول رویداد Ubisoft Forward بازی Far Cry 6 را معرفی کرد. این بازی با حضور جانکارلو اسوپزیتو جذابیت خاصی پیدا کرده است و جلوه های بصری بازی نسبت به نسخه های پیشین پیشرفت زیادی داشته است. اخیرا کارگردان داستانی بازی در مورد نحوه روایت صحبت کرده است و استفاده از صحنه های سینمایی سوم شخص را تایید کرده است.

تمامی صحنه های سینمایی در سری بازی Far Cry به صورت اول شخص بوده اند و حالا استودیو برنامه دیگری برای نسخه ششم دارد. فار کرای 6 برای ارایه تجربه بهتر از حالت سوم شخص استفاده می کند. رویداد اخیر یوبی‌سافت فروارد می توانست سورپرایز بزرگی برای طرفداران این سری باشد اما به دلیل درز ویدیو معرفی بازی، همگی از داستان و ماجرا خبر داشتند و همین هیجان کار را پایین آورد.

نوید خاوری، کارگردان بخش داستانی بازی Far Cry 6، در گفتگو با Press Start از شیوه روایت و صحنه های سینمایی گفته است:

navid khavariما خواستیم که روایت را ارتقا بدهیم و به همین دلیل تکنیک های جدیدی پیدا کردیم که قبلا در این سری پیاده نکرده ایم. اولین آن‌ها آن است که صحنه های سینمایی سوم شخص داریم و بازیکن می تواند شخصیت را که تغییر داده است ببیند و با دیگر شخصیت ها ارتباط برقرار کند. Far Cry 6 دارای محیط جهان گستر پویایی است که زیبایی و بار درام آن با حضور شخصیت هایی چون آنتون قوت گرفته است.

حضور اسپوزیتو باعث بهبود بخش داستانی بازی شده است و حضور یک شخصیت منفی مهم که خود دچار چالش های درونی است و مشابه قهرمان بازی است، می تواند حس بهتری به مخاطب منتقل کند. بازی فار کرای 6 روز 18 فوریه برابر با 30 بهمن روی کنسول های نسل فعلی و بعدی منتشر خواهد شد. افرادی که بازی را روی سخت افزار نسل هشتم خریداری کنند، به رایگان آن را روی کنسول های جدید دریافت خواهند کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.